Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Daisypath Anniversary tickers
Showing posts with label catering with deco. Show all posts
Showing posts with label catering with deco. Show all posts

Wednesday, December 15, 2010

settled.

Haha belum lah settle 100%.

For the last couple of months, aku memang penat mencari tercari2 jalan yang benar... ehh, aku carik catering lah!!! Untuk wedding aku. Yelah, cerite pasal catering nihh memang lah hal yang paling besar dalam satu2 majlis perkahwinan tak gitu?

Lagi2 bapak aku penah menghadapi situasi yang agak kurang memuaskan dengan catering mase time kenduri kawin bukan anak2nya tetapi anak kawannya. Haha. So, bapak aku tak nak lah benda macam tu jadi dekat kenduri kawin aku. Hopefully.

So, aku ade tengok satu catering nih, macam ok, tapi aku macam ade bace bad review pasal catering tu, so aku tak maulah. Yang aku amik sekarang nih, mak aku macam ok, bapak aku pun suka. Aku pun suka sebab harge pelamin termasuk sekali. Hehehe so wedding aku nanti ade pelamin. Mula2 aku tak nak, macam membazir je kan yelahh bayar ribu2 tapi letak kat dewan tu berape jam je kot. Kan?? Tapi dah tu, package ni include semua, mak aku suke lah. Sebab mak aku cakap hari tu, yang wedding aku nanti biarlah buat betul2 bukan macam orang tak cukup duit je *aku le tu..hahah*

Aku pun dah email orang tu tanye semua, nak pilih design pelamin siap. Padahal kawin tahun depan, ish2 anak sape lah nih ek. Hahaha orang tu cakap kat aku tunggu lah design pelamin tahun depan sbb diorg nak kuarkan yang baru. Weee~~~

Lepas nih, bayar booking baru boleh nak discuss APE YANG AKU NAK. Hahaha biaselah, orang macam aku kan banyak bunyik sikit. Aku tak rase aku cerewet atau fussy tapi bila aku dah nak kawin nih macam2 pulak aku nak. Nak tu lah, ni lah, macam nilah, tak nak macam tu lah, nak yang macam tu lah, macam ni tak nak lah. Ai. Macam2.

Hahaha.

Anyway, apape pun, kite mesti tau hak kite :)

Monday, August 30, 2010

wedding dress from Indonesian designer

Kelllaaasss gitu!

Entah kenape tibe2 I came thru some bloggers yang mentioned pasal designer nih. The dresses memang superbly gorgeous to the max!! Macam teringin nak pakai macam tu gak. Regardless what kind of body type I have. Huh. Mari jom kite tengok hasil artistik Irna la Perle.










Ala ala vogue the vassss gituu!! Macam style gile laah pakai dress macam nii. I suke sangat yang the 1st two pictures tu macam nampak soft dan elegant dan feminin gitu seswai laaa untuk I yang tak berape nak gedix nihh! Time2 kawin kena laa nampak ayu dan gedix hahahaha :P

Time kat office tadi sempat laa pulak kan went thru some b2b blogs and ade gak dapat cari catering murah. Bile dah browse thru some photos from catering tu punye gallery, baru laa nampak yang kamera murah gambar memang tak cantik! Ahahaha. Jahat tak ayat.

Anyway, sebab dah terbace some bloggers die kate nak save money laa untuk wedding nihh tapi wedding kau tak beragak laa pulak siap pakai baju buatan designer kot. Save money ke beb? Aduhhh. Tapi, ade satu tips yang agak smart laa kan, aku pun beri lah opinion aku dekat Paeng sebab idea tu agak ok. Kurang kan jumlah hantaran - bukan duit hantaran - dulang hantaran. Tapi bile tengok2 hantaran yg aku dah listkan tu memang dah tak boleh nak kurang. Heh. Seriously. 

Theme kaler pun aku macam nak tukar tapi bile pikir2 balik, tak kisah lah! Dark brown & gold pun cantik juge! :D


Monday, June 7, 2010

reference from majalah Pengantin

Untuk reference diri sendiri.. muahahaha

Catering (complete dgn decoration)
1.  PengantinEksklusif
2.  Wedding Station
3.  Aimys Catering
Daisypath Anniversary tickers