Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Daisypath Anniversary tickers
Showing posts with label robinvp. Show all posts
Showing posts with label robinvp. Show all posts

Saturday, May 10, 2014

941

Robin yang makin membesar. Haih makin nakal.

Hari tu sampai awal ofis purposely pergi stabak nak beli hot latte pasal nak white cup ni pasal geram tengok orang lain buat.

Front and back using Artline marker black and gold. Ini more to Kate Spade inspired. Tapi sebab sekarang hot design and style kaler gold so aku guna gold marker. It did make a lot of difference compared to kalau polkadot black and white kann. Hmmmm.... Sorilah iols tak pandai melukis or doodle itu yang hasilnya macam budak enam tahun punya. Heh.

Aku tengah fikir-fikir nak letak langsir dekat dapur tu sebab tingkap tu macam kosong so mestilah nak letak something. Lepas tu jumpa kitchen curtain ideas dekat pinterest guna tea towel. OMG. Aku ada banyak sayang nak guna buat lap tangan kaki meja. Hahaha.

Beli je tea towel tu sebab cantik from Typo. Harga dia RM15 with any purchase. Kalau tak sehelai RM30. Mahal kan? Lepas tu cantik pulak tu. Kann??

Hari tu dia keluar design baru aku beli jugak tapi sekeping aje sebab nanti tak guna buat apa. Kain lap dekat dapur aku pakai towel good morning tu je. Besar pastu kuasa serapan superb jugak. Lepas tu murah tak heranlah nak lap segala. Heeheheh and of course masuk Remodelista designer kuar towel good morning dia berharga entah berapa puluh dollar sebijik. Aku beli kat Tesco baru tak sampai soploh hengget dapatlahh beberapa keping tak ingat.

Currently, aku tengah cat cermin RM30 yang hubby beli masa Equotorial hotel nak renovate hari tu. Sekali set lah tu dengan kerusi rotan dua bijik tu. Dengan side table dua bijik jugak and a lame table lamp. Tapi side table tu belum fikir nak buat apa.

Aku lupa letak mana masking tape aku guna washi tape aje. Haihh. Tapi kalau tak habis-habis washi tape aku tak boleh lah beli baru. Eh? Hahahahahaha

Aku harap the cermin turn out well lah pasal malas nak repaint ke apa. Mulanya nak kaler kuning tapi nanti susah pulak nak match dengan barang rumah even though kerusi makan tu kaler kuning. Hmmmm.

Sekarang planning nak kemas dulu bilik yang lagi satu yang buat sumbat barang tu. Hahahaha.
 
Lepas tu teringin nak buat terrarium ke ape ke macam ni.



Cakap dengan hubby nak pergi Cameron Highland nak beli cactus banyak-banyak. Hehehe lepas tu hari ni hubby balik dia bawak balik 3 bijik cactus. So sweet.

Takpelah susun macam ni dululah before beli bekas besau sikit. Hahaha.

Lagi satu, aku baru start pakai Photoshop Express app. Sumpah filter lawa gile. Hahaha. Super loike.

Okbai.



Thursday, March 27, 2014

895

Atas permintaan ramai we'ols create account instagram Robin. Heh. Ni mesti pasal orang menyampahlah ni tengok asik spam feed diorang dengan gambar kucen jewww.

Adik hemsem selepas abam hemsem Brown. Heh.

My first futsal experience. Punyalah aku takut nak main pastu officemate semua ajak main, main je lah! Best jugakk. Ehh?

Sebab tulih blog hari ni, so kena letak gambar makanan hari ni. Heh. Bubur ayam meriah betul. Lepas tu mintak soya cincau, hambik kau dia bagi soya vsoy sebotol. Hahahaha

Lepas tu sebab kengkonon nak masuk Chairman Cup kat opis tu kengkonon sangat nak suar tracksuit sebijik. Ingatkan h&m ada yang murah. Murah amende lawo sikit pun rege RM119.90. Whatt?????!!! Lepas tu tetiba nak tengok Adidas online. Ehh murahhh, Adidas lagi. Shipping baru sembilan hengget. Kalau beli over RM200 free shipping. Fuh. Geram tengok. So aku tak nak tengok lelama, cepat-cepat aku check out. Takut terbeli jaket rege RM280. Hahahah.


Friday, March 21, 2014

890

TGIF!




Wednesday, March 19, 2014

888

Lucky triple eight!

Anyway, today I was on MC, my gum swollen for like days and I got fever for 2 days. Gahh. And lucky me, the doctor said nothing bad, its just infection. Arghh. Alhamdulillah.

So I was at home all day and went to visit my sister at her uni. I just wanted to share some photos of Robin. Yeahh. 





Boy, he was annoyed since he was being force to take picture while I hold him. Haha. He is a very vocal cat, he answered whenever we call out his name.

He's super playful he runs all around in the house chasing nothing and ended up curtains being his prey. I was just scared if the curtains tore and lucky us we just hang the day curtain. Gahh.

He was behaving real good with strangers while visiting my sister. She had friends around but he was adjusting himself very well and being so affectionate. Maybe he knows that he was that cute and the centre of attention. Haha.


Daisypath Anniversary tickers