Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Daisypath Anniversary tickers
Showing posts with label the date. Show all posts
Showing posts with label the date. Show all posts

Tuesday, September 7, 2010

reception di Klang Valley.

Harap maklum, my dearest Encik Paeng memang lah bukan orang Selangor mahupun KL. Die diterbangkan khas dari Bangladesh kot. Ahahahaha. Jangan lah marah ye boss, bukan Bangladesh, tapi dari India Utara. Rumah sebelah Salman Khan kot! Shah Rukh Khan tak hensem not my taste. Sorry.

Ok. Aku tak kesah pun dekat mane aku akan buat majlis makan2 itu. Sesungguhnya tak ade persandingan dalam aturcara program aku ek. Hahahaha. So, makan2 aje. Tak kisahlah kan tempat tak grand pun janji selesa untuk tetamu yang hadir. Chewah! Sejak bile aku pikir pasal orang lain nih?

Memandangkan bapak aku cakap die tulah nilah so die nak dewan serbaguna MPK yang baru tau. YANG BARU. Ok? Hahahah. Tak kisahlah. So, sekarang memang jadilah memang confirm lah aku kawin tahun depan. Huh.

Wednesday, September 1, 2010

indeed.



"Oi dari ko tengok internet tu, 
baik ko pegi buat kad"
- mama








*very funny indeed. Macam lah aku nak kawin bulan depan, 
aku nak kawin TAHUN DEPAN kot. Hahahahahaha


Sunday, June 13, 2010

it's a date!

Ntah bile laa nak confirm tarikh ni.. dah naik pening akuu..

Mak si Paeng tu kate die tak nak cuti sekolah, mak aku pulak nak cuti sekolah.. aduhaii... pastu bilee????

Aku cakap kat Paeng buat bulan December next year je laa senang.. die kate tak nak lambat sgt... alahai... Pastu aku cakap laaa abis bile lagi, cuti sekolah ade bulan June kot, aku tak mau laa awal sgt kot!!! Hahahhaa

Pastu die suro aku pujuk mama nak buat bulan October gakk.... ngeh ngeh ngeh I like the date that we choose...tak mau bagitau lagi takut mak aku tak nak lagiii... benci nyeeee!!!!

Sunday, June 6, 2010

save the date!!! ..... not yet!!!

Paeng will be off to Gemas, his hometown diz weekend.. attending his cousin's wedding dengan pulang ke home sweet home.

Berkesempatan itu, die akan discuss dengan emak die pasal OUR DATE.

Aku cakap dekat mak aku tadi petang, mak aku cakap nak buat June??? WTH??? Cepatnye!! Mane sempat aku nak prepare everything!! Catering tak de lagi, deco punye orang pun takde lagi. Door gift, baju blablabla.

So aku cakap kat mak aku nak bulan October ok tak?? So just let Paeng & his family laa decide macam mane kann...?? Hmmmm....

So, in the mean time, aku kene laa ajak mama tengok kain.. huhuhuhu to avoid delayyy nak order baju kawin nihh... maybe make up buleh tak suro Aini aje??? Nanti aku tanye kat die.. bayar laa sikit tapi tak le semahal mak andam/ make up artist lain kan??

Hmmmmm....

Sunday, May 16, 2010

the date.

Semalam, family Paeng datang... merisik ke kerisik ke whateverrrr.... gambar tak cun, malu nak upload. Hahahaha. Tapi kalau tibe2 rase nak promote diri sendiri, why not?? Hahahahhaha

Anyway, topik2 yang telah dibincangkan ialah :-

  • maybe tak bertunang kot. Membazir je laa bagi aku. Kang nak carik baju laa, makeup laa, mini pelamin laa, kenduri laa, leceh laaa....it's not fair for my mom tapi kalau nak sponsor tak pe..nanti bising2 plak aku kene bayar sume tak payah lee...
  • venue yang telah dibincangkan dgn Paeng kan nak book Bilik Perdana tapi kan dah cakap baba tak nak. So, tengah pikir mane lagi tempat yang best yang ade kat area Klang & Shah Alam. Mama cakap buat kat sekolah die....huhuhuhu......whaattt???? Whatever.
  • The date. As per my previous entry, memang tu laa yang ditunggu2. THE DATE.
  • Last but not least, family Paeng nak gak buat kat Gemaaaassssss.... urgh!!! Kene tambah sepasang baju lagi... malasnye!!!! Duit pun kena tambahhhhhhhhhh........glglglglglglgl (bunyik orang kelemasan)
So aku dah tengok2 calendar next year... puase bulan August, Raye will be on 30th or 31st Aug macam tu laa.. bile aku discuss dgn Paeng this morning, die macam nak sgt before puase... tapi aku rase macam tak best je.. 

I have my own reason (tak nak raye dgn family die lagii... I'm soooo not ready!) Buatnye raye first kene beraye ngn hubby, lepas tu dan2 plak aku culture shock kene bantai ngn mak die ke abang die ke.. tak nak plak aku meraung kat situ????? Oh tidak. So he needs to give me sum time to adjust laa kan... at least, kalau kawin after raye, kene tunggu another 10 months laa paling lame untuk raye lagi satu. At that time, mestilaa aku dah bersedia menghadapi segale ancaman luar. Ngehngehngeh (gelak keji)

I already picked a date : 09/09/2011 tapi which happens after 10 days of Syawal... adekah orang2 masih di kampung beraye?? Adekah orang2 telah pulang ke bandar untuk bekerja?? Hmmmm....

That leads us to another date : 11/11/2011.... wahhhh!!! Cantiknye... hahahah lompat sebulan hehehe tapi that date confirm ramai orang punye.. jurunikah pun fully booked!

Apape pun, Kene confirm dengan baba & mama... this topic is open for discussion.. :)

Tunggu jelaa kate2 putus so lepas tu buleh laa order segale anak bapak mak punye bende untuk my dream wedding :D

Daisypath Anniversary tickers