God bless all of you! Love you all!
Showing posts with label quilling. Show all posts
Showing posts with label quilling. Show all posts
Thursday, December 19, 2013
794
Sunday, July 29, 2012
Photo album design
Sesiapa yang teringin benar nak suro aku tolong design kan photo album yang sticky tu utk wedding ke, engagement ke, baby ke, birthday ke... Suke hati lah album tu untuk apa boleh laaa email aku ismahs@yahoo.com
Contoh photo album yang telah di-design-kan :

Kalau nak tengok banyak lagi gambar, pegi blog aku satu lagi...
theartsinme-zfi.blogspot.com
Photo album pun available depend on stock laa ekk, klo tak ada tuu sori laa ekkk....
Contoh photo album yang telah di-design-kan :

Kalau nak tengok banyak lagi gambar, pegi blog aku satu lagi...
theartsinme-zfi.blogspot.com
Photo album pun available depend on stock laa ekk, klo tak ada tuu sori laa ekkk....
posted from Bloggeroid
::: Tags :::
photo album,
quilling,
wedding
Subscribe to:
Posts (Atom)





