Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, September 1, 2013

689

Semalam ada potluck party berkenalan dengan jiran level aku nihhh. 

The ladies.

The gentlemen.

Ai punya husband lah yang paling gentleman sebab dia sorang-sorang hangkat meja and kerusi pinjam dari surau. Hehe. I love you, sweetheart :)

We had makan-makan simple je. Kata brunch potluck party. Heh. And I made sandwiches. 



Cantikkan label wondermilk yang aku beli singgit je tuuu lepas tu cat dengan chalkboard paint. Woohooo. Ai tak suka membazir.


The other day, I cant sleep and I thought of doing some washi tape art. Huarghh I thought it was cool but nahhh Paeng asked me to take it down. But what the hell. I'm falling in love with it anywayy :P

Nak tambah collection washi tape lagi. Tapi mahal. Huuuuuuuu.


I totally forgot about these babies. I bought them for our wedding props for the handbouquets. I love it! I also bought them for my bags. I just love all about the dogtag. Tapi menyesal order shiny punya patut order matte lagi cantik. Hmmpphhh

We had been settling down in the new house for about 3 months now. Barang dekat rumah lama pun tak habis pindah lagi. Lucky our parking lot ada storeroom. So barang malas nak tengok campak jeeee. Cuma kena beli rack untuk nampak lebih organize. Hehehehe

Most of our neighbors punya parking dekat level bawah so bila diorang tanya diorang pun pelik pasal kitorang punya parking dekat atas. Lepas tu baru terfikir. Rupanyaa kitorang je yang ada beli parking with storeroom. Patutlah rumah kitorang beli mahal bila compare dengan rumah abang ipar kitorang padahal beza 3 level je.

Apape pon bersyukur jugak dapat storeroom tu. takdelah rumah semak je. Hehehe. 

Still, banyak lagi benda nak kemas, tambah. Dapur pun macam tak complete tapi aku bahagia je masak hehehehe. Memang aku benci masak sebab malas nak prepare. Tapi entahlah. Maybe sebab rumah sendiri. I know where I put stuff. I know where to start. I have the mood to clean. And I love it when its clean and organize and tidy. Because its our home. Just because.....

Now I know what it means, rumahku syurgaku :)

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers