Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 30, 2013

655

How this is all started. Title mesti nak number of days. Which I think quite special since boleh tau sudah berapa hari jadik bini kepada kesayangan saya. Lagipon aku bab nak letak title ni tak berapa kreatif sangat. Numbers are not my favourite, actually. Even though I was good with Math back in college and school, but to remember the numbers, nahhh, just forget it.

Kagum dengan orang yang hafal sifir macam Siti Sifir. Sebab aku memang fail. Nak menghafal memang fail. Huh. Otak trpu dengan junk food nihh.

But I just love dates, special dates, birthdays, anniversaries. Sampai aku rasa orang yang tak berkenaan dalam hidup pun aku ingat jugak. Huh. Tapi kawan2 kalau lupa wish tu pasal busy pastu terus terlupa. Oppsss.

Tengok ajelah cover photo blog nih. Nombor itu tarikh bernikah kami. 


Ni pulak besday jantung hati saya. 


Tak tahulah kenapa. Orang materialistik kot. Memang lah. Pasalnya kalau tanya harga dekat aku kalau aku tengok betul-betul atau beli, beberapa tahun kemudian pun aku boleh ingat. Heh. Kalau cakap tak ingat tu buat-buat tak ingat je. Malas nak bagitahu. Hehehehe.

So aku dengan berbesar hati bagi theme number of days nih dekat blog nih untuk title untuk every entry except kalau nak ada dua ke tiga ke lari topik ke haaaa baru pakai yang lain. Yang lepas tu malas nak tukar. Heh.



No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers