Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, June 23, 2012

253

Hari ni sebab laki aku teringin nak makan kurma ayam, terpakse lah aku masak. Huh.

Bangun matahari dah terik pergi NSK borong barang nak masak.

Sonang je nak buek kurma ayam nihh.




Nampak sodap tak? Haha

Blog ni dah jadi macam blog masakan laa pulok. Hahaha watever. Ini kira achievement aku yang entah kali ke berapa sejak kawin nihh membuatkan aku gembira nak post kat blog. Ahaha.

So aku nak share resepi ayam masak kurma hehehe

Bahan2 yang diperlukan :
Ayam beberapa ketul sesuka hati
Kentang ikut suka nak banyak mana
Bawang putih, merah, halia buat tumis
Santan ikut gerak hati
Air ikut gerak hati
Garam secukup rasa
Adabi serbuk kurma ayam dan daging

Cara2 :
Ikutlaa direction kat blakang packet serbuk kurma adabi tu confirm jadi ahahahahha

Oklah. Bye.

posted from Bloggeroid

1 comment:

  1. haahhha..mmg sedap..tq sbb masak bende ni..huhu
    xoxo!! :P

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers