Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 9, 2012

390

Okay. I made my very own blueberry jam/sauce sebab tak macam jam sangat. Huhu

Beli blueberry ikut hawa nafsu tapi sebab dasar kerajinan masak macam agak tak berapa nak timbul takut pulak blueberry tu busuk. So dengan berfikiran secara waras aku cuba nak buat blueberry jam ikut resepi strawberry jam yang aku jumpa kat internet serta kerajinan aku meng-google easy recipe blueberry jam.

Yang paling penting kesalahan obvious aku adalah memerah sebijik lemon tanpa rasa bersalah ke atas blueberries yang tak cukup segenggam pun. Ada pahit sikit. Huh.

Recipe blueberry jam ni aku tak kire berapa pun measure dia. Aku main sebat ikut naluri keibuan aku. Haha. Ingat dah tak jadi nampak cair pasal jus sebijik lemon. Tapi once dh masuk fridge dah ok dah :)


Hari ni baru dpt rasmikan. Makan dengan eskrem vanila. Sedappppp. Kira blueberry jam aku tu menjadi lah!!!! Ahohohohihihihi.





Hebat.

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers