Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, November 10, 2012

393



Officially guna coaster yang aku buat entah berapa minggu yang lalu.

Aku buat from the scrabble leftover letters yang dihadiahkan oleh bf adik aku yang dibeli dari Australia. Cheh. Gilaaa aku carik kat sini takdok yang kayu kayan cenggini. Lame Malaysia yang kurang barang macam ni. Kalau ado pun mahal. Lame. Lame. Lame.

Aku assembled the wooden letters guna super glue. Lapikkan dengan hard plastic bawah dia untuk lagi stable. Lepas tu clear spray untuk waterproof and lebih sturdy.

Hoh. Aku dapat buat 2 bijik je. Sebab dah tak cukup wooden letters tu. Huhu. Buat perkataan pun aku hentam je sebab tinggal apa yang ada.

posted from Bloggeroid

1 comment:

Daisypath Anniversary tickers