Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 8, 2012

421

Ambil kunci rumah baru hari ni.

Bestnya dapat rumah baru. Kan aku dok menghadap Pinterest tu everytime aku main internet. So memang suka lah tengok home deco. Wahhhhh tak sabar nak ada rumah besar sikit. Boleh buat macam-macam.


View from the balcony.

Memang cantik view dia from the balcony. Duduk living room pun boleh nampak. Teringat duduk hotel dekat Seorak-san dulu. Same je. Cuma dekat Seorak-san tu masa tu baru nak abis winter so putih je salji. Huhu

Tapi sayang tak dapat duduk. Nak jual. Sebab nak beli rumah baru yang boleh nak duduk. Heh.

Agak-agak ada tak yang nak beli?

Kalau nak beli bolehlah email aku. Nanti aku bagi contact number agent aku :)

Semarak Konduminium.
Taman Raintree.
Batu Caves, Selangor.

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers