Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Wednesday, August 14, 2013

671





Hehe. Bila sakit duduk rumah tak buat apelah. Sapu sikit tadi pasal dah berhabuk. Pastu kemas dapur. Nak makan lapar. Malas nak siap turun bawah. Nak buat roasted ciken macam tak lalu. Nak buat bubur tak reti. Buatlah nasi goreng. Nak bajet buat benda tumis pon tak reti pasal biasa Paeng yang buat. Haaa kesian.

Lantaklah. Asal jadi. Makan jugak dua pinggan kecik. Lepas tu dah tak lalu. Lepas tu kenalah pekena dessert. Yum.

Ada susu, eskrem, oreo. Blend semua. Jadilah milkshake orang sakit. Hehehehe.

Pastu dah boring-boring, masukkan kuih ghaye dalam balang pulakkk. 


Balang tu lah yang aku cat label dengan chalkboard paint. Lepas nih boleh padam balik kalau tukar kuih lain. Heh.

Oklah. Bai.

No comments:

Post a Comment