Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Sunday, January 19, 2014

829

Weekend cuti Thaipusam ni tara buat apa. Duduk rumah makan luar. Heh. Hari ni baru nak berasap dapur tuu.

Punyalah lama tak masak. Setakat main-main goreng telur tu adalah.

Hari ni abiang suami request nasik lemak masak dekat rumah. Ingat main-main request macam request lagu ape? Dah katenyerr nak masakkan aku pon on jelah.

Ghupenye balik beli barang kat kedai dia kata nak pergi basuh keretaa???? Ai, kata nak tolong masak dan dan kata nak basuh kereta pulak dahh. Aku tak kisahh tapi tak adalah nasik lomak kauu. Hahahah.

Lepas tu buat sama-sama. Huhu. Yang kena masak cuma nasik, sambal, ikan bilis ngan telur goreng jewww. Lainlah kalau nak makan lauk lain kann.

Resipe nasik lomak ai amik from mak montuo aku. Hehehe.

Nasik lomak pertama saya. Boleh buat karangan darjah tiga.

Lepas tu layan durian crepe beli dekat Midvalley semalam.

Pastu mestilah layan kopi ais pulakk.

Semalam makan luar pergi kedai karpet sesaje pastu terbeli karpet lembut nihh.

No comments:

Post a Comment