Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, October 10, 2010

kasut wedding yang menawan

Lame tak update sebab tak de story nak story pasal wedding nih. But yeah, it's weekend and got nothing to do and have to block all of the urge of keep ordering from the blog shops bila jumpa benda2 yang comel kan? Whatever. Yelah, bila surf internet, teringat handbag, pegi tengok handbag. Kalau tiba2 jumpa affordable cute wristlet, kan dah tak tahan tengok m2u duit cukup tak sebab nak sangat kan bende tu even aku dah ade satu. Arghh!!! WHATEVER.

Oklah, kali nih, aku rajin pulak tengok2 kasut yang seswai untuk majlis perkahwinan aku. Chewwaahh!! Bukan ape, sebab aku dah tak amik baju from boutiques so aku terpakse lah beli kasut sendiri juga. Di mana, kasut2 ini mungkin boleh dikitar semula atau dijual semula secara online. Heh.

Before this aku ade tengok Nine West punye website. Memang lah cantik menawan kalbu. Harga mungkin cheaper dari ape yang aku nak tunjuk kat sini. Haha. Kita kenalah ade option baru lah boleh memilih kan?

Badgley Mischka "Xoa" $112.00



Caparros "Marcia" $75.00



Caparros "Lidia" $79.00



Calvin Klein "Caleigh" $103.20



GUESS "Hondo3" $90.00



kate spade new york "Giada" $298.00



Badgley Mischka "Randall" $200.00



kate spade new york "Grand" $190.72





Sila buka mulut luas2. Memang harga kasut nih RM300 dan ke atas. Heh. Saje je. Yang tak mampu lah kena tunjuk. Baru lah tak nak beli sebab mahal sangat. Kalau murah aku dah sebat dulu. Tapi aku nak cakap dulu yang kaki aku ni special sikit, susah nak pakai sandal ladies2. Sebab tu aku mane penah pakai sandal ala2 hollywood sebab tak boleh. Pakai tinggi sangat pun aku tak mampu. Maybe sebab tak biase. And one more thing is tak comfortable bila pakai sandal macam tu.

Kawan aku cakap bukan slalu pun pakai macam tuh, just pakai time pegi kenduri kawin ke, baru nampak vogue gitu. Bile mase pulak lah kan aku nak pegi kenduri kawin???? Hahahahha

Apape pun, kite same2 cuci mate jelah yeee.... :D


update : jumpa website kasut kawin custom made. pegi sini --->> http://www.gavy.com.my/

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers