Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, October 23, 2010

the perfect flowers

Dalam misi pencarian bunga2 cantik untuk decorations time wedding aku nanti, memang aku jumpa banyak combination bunga cantik, color combo pun cantik, the arrangement pun cantik.. and yet, I feel a little lost sebab flowers are so not me. I do love flowers. I DO. Every woman does. Tapi aku tak tau nak menilai kecantikan sesebuah gubahan bunga itu. Bunga telur pun aku tak tau yang mane cantik, yang mane buruk. Nampak same je.

Yang aku tau, bunga yang bagi aku comel bunga ros & bunga pom pom yang macam ping pong itu. Waahhh kau bagi aku satu bakul memang tak puas aku tengok, siap nak bawak tido kot. Geramm. Haha.

Aku tengok juga flower arrangement dari mane2 bridal house yang menyediakan service itu, ternyata *ayat tak boleh belah* aku memang suka Arma Couture & Kerja Kahwin punye touch. Marbeles gitu mengikut citarase aku! Ape yang aku nampak, penggunaan jenis bunga dan color combo memainkan peranan yang penting dalam membuat gubahan bunga itu. Wahh kau cakap macam pandai.

Lepas tu, tiba2 *cheewaahhh macam drama endon kejapp zoom muke dekat2* aku pun ter-google paper flower. Wahh kau memang tak ingat lah kan, memang cantik sangat!! Memang rase macam nak pegi beli kertas, blablabla nak buat terus kot!!! So excited nak buat bunch of paper flower!!! Ntah kenape sedangkan bunga-bungaan pun bunga jugak tapi aku tak reti. Tapi kalau bab2 paper nih aku dah macam RATU KERTAS lah pulak! Hahahahahhaha

Apape pun, jom tengok hasil bunga dari kertas yang nampak SUPER REAL.








source : google


Menarik tak? Macam real tak? Aku nak buat yang paper macam ade tulisan2 tulah! Hahahahha Amik je paper lame tuh buat je. Kannn?? Kalau cantik. Ahahahhaha. Whatever. 

Kalau aku buat macam tu, rase2nye parents aku kesah tak?



No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers