Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 16, 2010

whatever, whatever.

Hari ni tibe2 aku rajin kan time lunch pegi keluar, pegi Seksyen 9. Aku gi borak ngan opismate aku pasal dulang hantaran.

Semalam dah cakap ngan Paeng, turned out, he's not interested with the idea of having GLASS vases/ bowls as dulang hantaran. So, kalau die tak nak takkan aku nak pakse jugak. Aku pun rase macam nak pegi tengok lah ape yang available dekat kedai2 dekat Malaysia ni *kau ingat kau orang Vietnam ke?* kot2 ade bakul ke, kotak ke, bird cage ke, hahahaha. Kenape gelak? Entah lah. Hahahahaha.

Anyway, memang agak best jugak lah datang kedai macam tu. Maybe banyak lagi kedai yang jual kan bakul2 jadah tu tapi at least aku tau lah mane nak dapat kat Shah Alam tu. Tak pe, lepas nih aku ajak lah Paeng pegi NIlai ke kan *nak jugaakkkk, KL pun berlambak.. hmmpphh*, tak pun pegi jelah KL tu yang Aini bawak aku pegi ari tu. Tapi aku lupe lah kat mane. Heh. TAPI KAT KL. DEKAT NGAN SOGO. Heh.

Akak opis aku cakap kenape cari cepat sangat. Yelahhh, aku nak buat sendiri kot. KONON. Ehhhh janji ade kemahuan, nak merealisasikan tu ikutlah kemampuan. Haha. Apape pun, aku nak try dulu buat something. Nanti baru boleh pikir whether aku mampu buat atau angan2 taik kucing aje. Heh.

Pasal harge bakul2 jadah tu, aku malas lah kan nak survey tempat tu lagi murah ke, tempat ni lagi murah ke. Sebab AKU TAK DE MASE. Chee wah. Kenape tak cakap sebab AKU TAK DE DUIT?? Elehhh setakat belas2 inggit je seketul takkan aku nak cakap mahal. Kalau tak mampu sangat, every month aku beli laa 2,3 je ye tak? Janji tempat tu accessible. Ye tak? Lagipun, kalau dah itu yang AKU SUKA takkan sebab mahal singgit due je aku nak beli yang lain yang lagi murahh?? Ehhhh ekau ingat ekau anak orang kaye??

WHATEVER.

Bye.

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers