Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 15, 2010

up and pretty

Ok lah. Entah kenape, aku macam seronok aje kan pikir pasal wedding preparation aku yang masih jauh tu. Maybe aku still belum jumpa lagi theme yang aku betul2 nak. Tapi, aku tau aku nak simple and still nampak mahal. MAHAL ITU PENTING OK? :P

Maybe sebab aku tertengok paper flower DIY kot petang tadi. Hmmm memang best lah kalau aku dapat beli cupcake liners tu in what colors I want tapi macam susah aje kan. Tapi kalau tak cari tak dapat kan? Maybe aku suka je nak pikir macam2 pasal the little things. Entah lah. Its just me, I think.

Aku dah siap pikir dah nanti pelamin aku nak macam mane, so aku pun looked thru ikea catalogs nak tengok floor lamp. Hmmmm maybe aku dah dapat kot floor lamp yang aku nak. Maybe simple je tapi, tu je lah accessories yang aku boleh tambah sebab maybe malas dah nak tambah vases with flowers. Enuf with only 2. Maybe pelamin aku tak lah grand macam orang lain. But to me, if it looks more personal, then ia akan menjadi sangat bermakna bagi aku.. chee wahh! Banyak lah kau, sekali menangis macam orang gila sebab pelamin anganku musnahh ahahahahhahahahha padan muke kau!

Kalau nak buat pelamin sendiri maybe aku kena start searching for the vases and the kerusi, also the langsir. Kan? Kaler??? Still can't decide. Aku nak tengok dulu tissue paper dekat art shop baru aku boleh decide sebab nak tengok kaler yang aku nak available ke tak. If not, kena lah ade back up plan. Urghhh!! Hate changing of plans. Nak buat macam mane. Kena standby aje lah.

Untuk hantaran dulang, memang aku terpikat dekat ikea punye dulang tu. Corak die flower, kaler ade 2, white & stainless steel. And it's quite expensive. Satu tu RM95. Mahal tak? Kalau beli satu memang lah pejam mate, kalau beli 9 tak ke bute mate???

Memang aku suke tapi die tak de kaki. Macam rendah sangat pulak kalau letak dekat atas lantai. Hmmmmm oklah. Bilaa pikir macam tu, aku pun go on je lah tengok ikea catalog tu. Flip thru the decoration punye bahagian, ternampak vase ni, set of 3, with different sizes, for RM69. Macam best. Macam best. Otak aku kan konon macam pandai. MACAM JELAH. Kalau boleh guna the clear glass vase/ bowl tu memang superb lah! Boleh letak barang kecik dalam vase yang kecik sikit, yang medium tu letak barang biase, then yang leper tu letak lah kasut ke hape ke. Decoration???? Haaaaaa..... yang ini kena lah pikir macam2 dulu. Ingat nak beli colored marbles ikut theme, paper flower, candles, tapi kena letak kain ke hape ke nak bagi bawah die tu tinggi sikit kan? Memang lah idea yang macam best je tapi JADI KE?

Benda macam ni kena try dulu, nak try tu yang takut ntah hahahahahahape ntah jadi nanti. Tapi, macam ok je kan?? OK KAN??? I'm dying to call Paeng right now to tell him about my idea. Tapi poor him, he's got fever or something I dont know. Get well soon ye :)

Whatever pun, kalau tak jadi, memang lah aku kena buat yang TYPICAL, TYPICAL, TYPICAL dulang hantaran. Do I need to say more?? TYPICAL, TYPICAL, TYPICAL. Arghhhhh. Lame. 

Untuk paper bag decoration, entah kenape, aku macam susah sangat nak dapat idea ape. Urghhhh.


No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers