Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 12, 2012

364



Aku order last month kasut nih.

Teringat zaman muda dulu zaman Converse. Jack Purcell keluar time aku form 4 ke form 5 macam tu. Ohh masa tu gila cari kedai. Nak rembat sepasang.

Masa tu mana ada kedai Converse macam sekarang. Aku pon tak sure aku beli tu ori ke idak. Tapi aku beli dalam 90hinggit. Lebih kurang. Masa tu mahai laa budak sekolah kumpul duit belanja sehari singgit. Tak ke 3 4 bulan baru dapat.

Masa tu memang tak hingat doniaaa punya happy. Tapi paling klakarnyaaa aku nak pakai pegi mana? Oihhh sampai ke matrik le aku pakai! Kellaaaasss kau pakai baju kurung pakai sneakers.

Sekarang, teringin pulak nak satu. Aku tercari2 kasut cantik yang senang bawak pegi jalan2 so aku terjumpa nihh. Bila lagi nak beli kasut designer. Ehem. Taklah designer sangat.

Loving the sequins and beadings dekat kasut tu. Kewwlllaaaaassss. Aku pun beli yang tak ada tali. Malas nak ikat2. Sarung je. Cute kan? Heh.

Bolehlah teman aku pergi Bandung esok?

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers