Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 1, 2013

The black wall

Bajet rumah omputih nak ada blackboard wall. Ehh apape jelah.

Ari ni tengahari pergi cat umah. Orang rajin cat satu dinding je. Hehehe. Yang lain gua kasi putih punyaa. Keh keh keh.

Lepas tu bajet pakai kerusi boleh lah nak cat sampai atas, perasan tak boleh tahan. Rupanya rumah tu siling dia tinggi jugak. Haha.

Gerun jugak takut tak jadi. Maklumlah kalau aku kata chalkboard paint semua orang ternganga. Sekian terima kasih. Aku pergi 3 kedai hari tu nak carik ini paint. Aku ada jumpa dekat facebook tapi kau dia jual sebotol 250ml dengan harga RM79 kot. Tapi mahal laahhh of cos aku tak nak. Orang kedekuit.

Kedai ketiga aku pergi tanya apek tu dia cakap lu boleh order Isnin lu angkat mari. Haa gitewwwww. 1 litter berharga RM25 sahaja ye kawan-kawan. Hehehehe

Tak ingat lah nama cat dia.

Nasib baik cat tu cantik. Tak delah patches yang menghodohkan bila kering. Maybe sebab cat tu pekat dan tak campur air. Maybe. Nak buat 2 coat tapi malas. So nak tunggu orang wiring buat dulu then kita baru habiskan. Ohh jangan lupa beli tangga. Heh.

Family aku pulak sebok nak datang tengok. Siap bawak makanan. Tenkiu mama. Hehehe.

Alang-alang adik-adik dah datang buleh buli pasang perabot ikea. Heh. So macam tulahhh aktiviti saya pada hari buruh.








2 comments:

  1. kat mana eh dpt bli chalkboard paint murah tu eh? kita carik jugak tp smpi ke sudah sik jumpa yg mahal sajorkk...sob..sobb

    ReplyDelete
  2. Kat mana kedai nya ? Email la saya licatlica@gmail.com thank you!

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers