Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Sunday, June 2, 2013

598

Sebab duit banyak, ofcos laa aku tak mampu nak beli designer punya furniture yang simple nak mampus tu kannn tapi mahal nak mampus tu kannn. So aku dengan berbesar hati nak buat DIY.

Kerusi rotan hodoh dua bijik dekat rumah tu Hubby beli masa ada clearence sale Equatorial Hotel nak tutup ari tuhh sebijik tak lebih dari doploh hinggit sebijik.

So aku suka sangat dip dye punya style.

Nak buat jugak untuk rumah sendiri. Heh.



Haaaaa nak jugak bulu kamben interprem. Heh. Bulu kamben tu letak lah mana pun mesti nampak macam kayaaaa rayaaaaa hehehehe. 

Hehe. 


1 comment:

  1. wah pandainya deko kerusi ni. Mula-mula nampak biasa je kerusi. Bila dah hias nampak mewah. Beruntunglah awak dapat beli kerusi murah..

    ReplyDelete