Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 30, 2013

656

Biasalah pindah rumah memang pakai banyak duit. Yang kerja aku dok membeli deko aje. Bengong. Yang necessities tak reti beli pulak. Buduh.

Otak memang tepu dengan junk food memang cenggini. Entah tiba-tiba ye, otak aku yang tepu junk food nih boleh pulak nak berfikir waras. Nak pakai kotak je la hias bilik tido tuu. Pasalnye hodoh nau bilik tu. KOSONG. Itu pon dah cantik sikit pasal ada langsir. Heh.

Dan dan aku orang first datang opis kan. Well, orang rajin baru boleh dapat bonus spoloh bulan. Ohh kau ingat kau kerja company ape????!!!! Sebab aku orang first kan so suke hati aku lah nak buat ape kan. Tapi opkos lah orang yang tak berapa nak mulia macam aku nihh, tak de hatilah nak mencuri kannn. Hoho. Berdosa tau takk?!

Aku pun dengan hati yang teruja pergi bilik yang berisi kotak kotak kertas, aku pon kutip lahhh. Budak opis aku tak heran kot kotak-kotak nih. Aku je yang batak. Jadi aku pon kutip dan letak kat tempat aku. Masih tak cukup.

Cukup buat ni je.

Heh. 

Lepas tu baru terfikir lepas membuang masa dengan En. Google, boleh buat lemari nihh!!! Ehhh?? Engkau nihh pantang ehh kalau free memang cepat aje. Al maklum le rumahku syurgaku nih takde lemari lagik. Dah pokai buat kitchen cabinet. Huuuu T_____T

So aku berangan nak buat lemari macam nihhh


Haaaa lawo tak? Gambo aku dapek dekat google. Idak le besar cenggitu. Cukuplah muat baju kami laki bini. Hohoho baju dah lipat duduk atas lantai aje  -________-"

Hmmmpphhh doakan projek kami berjaya! O yeahhhhh.

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers