Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 16, 2014

882

Hari tu hubby call beria-ria tapi aku tak sempat angkat miss call sampai 3 kali. Ingat nak cakap pasal klinik gigi yang aku mintak dia tolong call.

Rupanya nak cakap pasal kucing. Dia kata dapat murah maine coon. Aku pun ok jelah kata murah kann. Pastu dia cakap boleh ambil malam tu jugak. Ai. Aku tanya berapa, dia kata RM550. Mak ai. Hishhh.

Aku malas sikit nak jaga kucing nih. Kalau setakat main dengan bagi makan boleh lah! Kalau nak suruh uruskan kencing berak dia memang mintak maaf lah. Tapi sebab hubby nak jaga and dia pun memang suka jaga suka hati lahhh.


Malam tu bawak memang aktif gila main toy dia yang hubby beli. Lepas tu tak tidur ke tak tahulah sebab kitorang tidur dekat ruang tamu malam tu. Pagi tu bangun dia dah siap berak dalam toilet. Ok. AI FUKIN' LOVE DIZ CATZZZ. Hehehe.




Nama dia Robin. Robin Van Persie. Kehkehkeh pasal hubby die hard fan MU. Huhh. Whatever. Tapi nasib ko comel. Dahlah bulu tak tanggal. Wahh ai laike.

Baru tiga bulan besar macam 5 bulan untuk domestic cat.

Dengan rasminya kami mengumumkan tarikh besday dia 13 March 2014 hehehehehehe

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers