Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, July 11, 2010

the kain story

Hari ni aku baru kenal Chiffon Heavy Beaded. Ok. Aku terjatuh cinte pulak dengan kain jenis ini. Kenape?

Mari kite discuss kenape aku suke kain ni.

Harge kain ni dalam RM100++ semeter.. paling mahal pun RM200 kot.. tu harge time sale ye kawan2 hehehehe

Cantik pun cantik, sbb name pun heavy beaded kan, of cos laaa ber-beaded2!

Paling best, kalau aku beli kain macam ni buat baju nikah and for bertandang, memang sah2 aku dah boleh kitar semula baju2 nih tak payah nak pening2 nak sewa kan ke, jual ke.. jual pun bukan dapat modal balik... second hand katenyerr.... grrrrr...

Maybe agak mahal laa kalau ko tu tak de duit tapi bile pikir2 dari aku sewa kat butik dah almost RM1k, dah laa baju bekas orang dah pakai *ehhh belagak pulak kau.. kau ingat kau anak jutawan ehh??* kalau nak cantik confirm lagi mahal laa sewa kan?? Haaa.... so, aku dengan langkah ke arah penjimatan *orang gomennn* dengan hati yang luas terbuka menerima kain Chiffon Heavy Beaded dengan hati yang terbuka keh keh keh

Nanti kalau aku dah beli kain tu, aku letak lee dalam blog nih... hehehe

Tak kisah laa orang nak kate tak senonoh ke hape, tu majlis kenduri kawin aku, suke hati aku laa nak pakai apee???!! Chehh konon. Kalau aku yang pilih jangan laa risau.. confirm cantik punye.. coz I got taste :P Ehhhh aku suke yang cantik2 mahal2 aje tau! Yang murah I tak pandang *cakap dengan berlagak macam nenek datin*

Aku ingat nak amik kaler putih tapi bile pikir2 takkan lee aku nak kitar semula baju kaler putih??? So, aku pun ade tertarik dengan satu kaler ni die cam pink lembut nak ke maroon.. beads die kaler maroon memang cantik. Mak aku pun suke gak yang tu, maybe nanti nak amik langsir nak pegi tengok dekat Jakel ade tak, kalau lagi murah lagi BEST!!!!!! Aku suke barang mahal yang aku beli jadi murah... tu laah ayat yang sebenarnyee... kah kah kah

Oklah, tu jee... maybe aku nak pegi tempah baju after raye sebab takut busy kan lepas nih.. kursus kawin pun aku belum pegi lagi... untuk wedding favors a.k.a. doorgift, finalized, aku nak beli paper bag murah tu gak! Keh keh keh kah kah kah

So long suckerrsssss...!!!!

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers