Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, July 4, 2010

cerita pelamin

So me and my parents had been discussing about pelamin... tapi, yelaa kan, mestilaa nak ade gak buat kenang-kenangan gitu. Pastu mak aku cakap kalau nak pelamin, bayar sendiri, mama nak bayar catering jee.... huhu :(

Aku pun, dalam rela tak rela cakap yelaa... then baba cakap tak payah laa pelamin dekat dewan, aku cakap macam tu nak dekat umahh hahahha Also asked about nikah dekat masjid or home sweet home... bapak aku cakap rumah jelaaa heeeee~~~

And then, mase aku dah naik atas, tibe2 aku terpikir, boleh kah aku buat pelamin sendiri...??? Simple pelamin je for nikah pun kan?? So aku tengok laa ikea punye catalog, pengantin punye magazines and so forth...

Siap google lagi gambar pelamin.. which happen that I found more talented wedding planner other than Arma *dalam diam aku sangat suke die punye touch.. damn if I had ribu riban in my bank account aku dah amik diee huh* yang aku jumpe is Zaifie Zainal.. not bad laa pelamin die... well, for dresses... aku pun tak tau kenape aku macam tak minat langsung tgk butik lain punye other than Lynda Rahim punye design... kellasssss gitu!

And then, bile tengok pelamin sume... those questions came up from my sane mind...

"Are you out of your fucking mind?"
"Are you insane?"
"What are you thinking?"
"Am I capable of doing anything like that?"

Kamon laaa.... betul ke aku nak buat??? Hahhahahah anyway, the thought of wanting to DIY my pelamin was because I have to spend some amount of money which only happen of paying rent of the kerusi, pasu bla bla bla and the upah laa nak buat pelamin shit itu. Huh!

Came to mind that if I spend RM1000 for the pelamin, tapi kalau aku beli barang2 die aku boleh simpan lagi2 kerusi die tu leh letak kat bilik... kan cantikk :P Hahahaha

Apape pun, idea itu, masih dalam perancangan yeee kawan2... maybe arrangment for the hantaran tu boleh kott.. kot je laa hahha kalau mama nak sponsor lagi best!!! Hehehhee

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers