Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 21, 2010

saye suka jimat!

Oklah entry kali ni menyentuh banyak topic since aku tak dapat nak update blog as regular as before. Ni pun menumpang laptop mama downstairs di bawah terik mentari. Aik dalam rumah pun berpanas terik??? WHATEVER.

1st thing 1st, Aini baru je balik dari kampung halaman die last week, so kan die dah siap tulis & lukis lagi macam map tapi map baju kawin hahahahah die pun tanye laa kakak die.. untuk upah jahit dalam RM100 kalau nak baju berpesen2.. aku nak kebaye jubah tu je.. cantik dan menawan. Matching tudung dalam RM35, matching net/ veil RM45 kot.. dah tak ingat tapi aku simpan kertas itu umpama duit RM100. Keh keh keh

For baju nikah pulak cheaper laa of cos since aku nak kurung moden aje.. last entry kan aku cakap pasal chiffon beaded tu, tapi kakak si Aini tu cakap beli je chiffon kosong pastu nanti kakak die lekat batu2 pun dah cantik! Yeke??? Macam tu memang jimat gilerrr. Kan? Kain chiffon kosong tu baru berape henggit, nak pun 2 meter je kot. Heh. Aku suke betul bab2 berjimat cermat tapi nampak cantik dan menawan dan ade kellaasss gitu! Auww!!!

Baju bertandang tak confirm lagi. Ni si Paeng laa lambattt...!!! Grrrr

Ni part two pulakk, after dah fall in lovey dovey dekat paper bag as wedding favor, aku pun pakse Paeng cari yang lebih murah dekat kedai2 sebab paper bag tu orang jual goreng pisang pun pakai! So mesti laa ade jual and of cos laa lebih murah bergande2! Fuhhh penat ni siap pegi kedai borong kot, finally jumpe gak dekat satu kedai ni tapi aku tak ikut... hehehe harge? Amat laa berpatutan weee~~~~~ tak kire laa orang nak kate aku cheapskate. WHATEVER.

Part three pulak, stamping yang ura2 aku nak buat tu kan, malas laa nak buat thank you tag.. penat kene gunting ketas banyak2 kan? Ape kate aku cop je dekat paper bag tu?? Haaaaa jimat ketas tak payah beli. Tinggal beli ribbon je.. ingat nak beli 2 kaler, gold & dark brown... same macam theme color untuk hall decoration kan?? Matching giteww... keh keh keh Kalau kat Gemas punye reception, mak die nak benau kaler pink & grey, kite beli jelaa ribbon kaler cenggitu... kan senang idup aku! Hahahahahahah

Pasal date nanti kite cerite entry lain ok?

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers