Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 20, 2011

taste vs. look

Hari tu, aku google nak cari simple buttercream cake.. kononnye nak carik laahhh sample untuk bagi kat kawan aku. Tapi belum bagi lagi lahh ahahaha

Aku nak simple2 je kek aku janji sodap. Lepas tu aku nak makan topping cake tu sekali. Aku tau sekarang trend wedding cake semua nak fondant je. Memang lah cantik. Tapi aku tak boleh makan pun benda tu, bayar mahal2. Ohhh tidak.

Aku pun ade terbaca pasal benda nih sebab bride to be tu die tanye, die confuse nak buttercream ke fondant sebab die takut baker die tak boleh buat cantik macam fondant cake. And that's the only reason die taknak buttercream. Aku lupe nak save link tu. Aku pun bace comment semua, ade jugak baker lain comment cakap sebenarnye, fondant tu bukan untuk dimakan??? Ahahhaa padahal dulu aku dah siap makan kot. Lepas tu, ade jugak orang kate, look mestilah better sebab gambar is forever. Whatever.

Bagi aku, masih terlalu awal untuk aku decide buttercream ke fondant. Tapi lately, aku tengok website Green Wedding Shoes tu, banyak pulak wedding, cake diorg buttercream. Hahaha yang aku tau, buttercream tak elok sangat kalau letak kat luar lame sangat. Pasal letak luar tu, aku rase tak de problem sangat bagi aku since aku buat kat dewan yang ber-aircond siap hehehehe tapi janganlah overconfident sangat.

Oklah, just wanna share with you guys gambar buttercream wedding cake yang aku jumpa dengan bantuan ejen pencarian google. Heh.













Cake cake cake!!!!!!!

Sukenye aku tengok semua cake nih. Simple je pon. Ehhh kau cakap simple kau boleh buat ke??? Hahahha

Apape pun, taste or look it's your choice :)

Adios. Nak pegi makan cake.

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers