Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 7, 2011

yummie!!!

Maybe aku rase macam penah cerite pasal nih tapi dekat blog pirvate aku kot. Haha

Ok.

Korang nak tak nampak cantik di hari bahagia nanti? Mungkin jugak korang dah cukup cantik tapi nak body nampak sleek je bila pakai wedding dress?? Haaaaa...

Aku tau korang mesti pulun tak makan berbulan2, pastu beli corset, shapewear bagai kan? Haha

Cakap pasal shapewear nih, kalau kat sini tu macam merepek je kan nak beli ribu2 kan?? Padahal tak comfortable langsung *macam gaye penah pakai pulakk*

Kalau Us mari, aku penah try spanx. Tak lah mahal sampai ratus2 tapi seratus lebih adelah. Yang aku tak puas hati tu, aku baru pakai dah koyakkk???????????!!!!!!!! WTF betul. Hmmm so aku sekarang nak try cari yang baru, panty ngan camisole die sekali. Aku memang nak sangat beli yummietummie ni tapi MAHALLLL.

Oleh sebab niat aku untuk nampak cantik di hari bahagie aku, so aku terpakse lah gadaikan beberapa ratus untuk memiliki set yummietummie ini. Hahahahaha from the reviews, memang takde reviews yang tak baik lah, semua orang suka. So, aku ni jenis yang cepat percaya kan. Aku memang dah lama nak nihh tapi sebab tak berape berduit, so aku tunggu.

This year, insya-allah, aku bakal menjadi bini orang so, TERPAKSELAH KAN BELI?? Haha

Kalau korang nak beli jugak, pegi kat blog aku nihh tengok lah sendiri mane2 blogshop yang korang percaya, pegi mintak quotation kalau cukup duit order jelahh!! :)

Ni some of my personal favorites :D











So what's yours?

Boleh kempiskan perut tu yang tak boleh belah tuuu!!!

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers