Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 2, 2012

A 26

Susahlah jadi orang tua.

Kena bekerja.

Kena attend kenduri kendara.

Kena kahwin.

Kena sara hidup sendiri.

Kena hidup berdikari.

Kena simpan duit untuk masa depan.

Kena ada insurans.

Apa lagi?

Entahlah. Tapi jadi budak selama-lamanya kan best.

Tak payah fikir sakit.

Tak payah fikir letih.

Tak payah fikir lah senang ceritaa.

Hahaha.

Happy je. Kan best boleh jadi macam Sims. Stop kan growing so takkan jadi tuaaaaaaaaa macam sekarang.

Today is my first birthday as a wife. And celebrating it dekat obersea. Hewhewhew. Coincidently.






Bestnyaaaaaa dapat makan cake. Sedap pulak tuuuu. Aummmmmm. Sekejap je licin.

Kek dekat Seoul ni decorate cantik sangat. Bagi orang macam aku memang meleleh je lah everytime lalu kedai kek.







Tu je yang aku sempat snap. Gemuk-gemuk cream diaaaa. Aku geraaaammmm. Haaaishhhh.

Oklah. Birthday wish aku tahun ni supaya murah rezeki, panjang umur. Dapat baby macam budak-budak Korea. Cute gilaaa kot. Dahlah pakai baju belon tu. Lagilaaaa dah macam apa pun aku tak tau nak explain. Serious cuteee. SERIOUS.

Oklah. Bye.

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers