Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, September 14, 2013

703

Weekly wrap up. Ahh macam biasalah.

Last week lupa update. Heh.

Yeahh. I always start my day with the lemon juice. Kadang-kadang ada lemon yang sedap. Kadang tu hampeh tapi telan jelah. But I think dia dah stop functioning or I'm the one who eat like shit?

Hohoho teringin sangat bila check dekat kad ada 1 free drink! Ohh baby yeahhh this was the FREE DRINK!! OMG.

Sandwich goodness. Nak tambah income isi rumah macam nilah. Dengan harapan next year boleh sampai Europe. Takpe. Think positive *kau ingat jual sandwich boleh dapat berapa sangatt????* shhhhhhhh

Ni persatuan bangsa bersatu yang makan kucen. Ish ish ish

I bought the frame last year. I think it was last year. Or earlier this year. Yeap confidently last year pasal dia tidur tanpa fungsi dalam lemari. Sebab aku tak cukup bajet last year under company benefit. Heh. Tahun ni baru guna. Tapi awal tahun tak mau buat. Saje. Nak kasik lunyai spek lame. Heh.

Milkshake tak berapa nak jadi sebab tak ada eskrem. Huh.

Makan Murni celebrate orang nak resign. Boleh? Sedap betui carbonara dia.

Yang ini milkshake baru sedappp. Hehehehehehehe

Ai. Aku rasa aku kena buang semua kad membership yang aku ada. Tak baik tau. Terjerumus aku. Kejap dapat message from Isetan cakap sale blablabla. Lepas besoknya dapat la senza. Lepas tu Amex card privilege. Lepas tu Guess sale la. FOS la. Warehouse sale lah. Eh macam-macam lahh. Paling keji McD promo beger baru. Arghhhhhhh. Masa tu rasa nak makan telefon je. Haishhh.

Pagi-pagi bangun nak buat pavlova pasal ada white egg pasal masak carbonara hari tu. Heh. Sebelum buat tu tulis kata-kata semangat sikit. Hehe :P


Haih baru nak sedih dan pasrah pavlova tak jadi. Oi oi oi jangan memain ai nih top chef just desert tauuu. Ehh? Hentam aje masuk oven walaupon macam tak jadi. Ehh dah masakk ohh emmm geee soo marshmellowyyyyyyy ohhhhh~~~~ 

Eh lebih gila. Oi siap letak dekat cupcake stand tau nak snap picture. Terus rasa nak bukak bakery. Eh?

Last time I remember that I always hate cooking or baking or whatever requires going to the kitchen besides to eat. Itu zaman dolu-dolu. Sekarang, dah pandai. Tapi baru sedar sebenarnya bukan tak suka masak or whatever. SEBENARNYA TAK SUKA BUAT PREPARATION TUUUUUU. 

Aku tak suka potong bawang. Paling tak suka. Nak blend lah apelah. Masa tu rasa nak campak diri sendiri terjun dari tingkat 21 nih. Arghhhhh. Nak kena potong sayur lah. Basuh ayam lah. Lepas dah guna tools pulak kena cuci lagi. Haihhhh. Penat tau dakk. Tapi the cooking part, it only takes you less than half an hour. Yeap. You heard that alright. Untuk aku yang tak gemar memasak nihh its a good news. Kannnn???

Paling aku suka masak guna oven pasal kau masukkan segala jadah kau nak on kan oven then tunggu dia bunyik 'ting' sila angkat buntut dan tengokk dah masak boleh makan teghuihhh. Heheheheeh. 

So kalau kena masak sebab nak bagi makan suami, aku mintak tolong dia siapkan bawang segala. Masak aku yang buat. Heh teruk takkk???? Kehkehkeh

Paeng memang orang baik. I love him the most. Terima kasih Allah kerana menjodohkan kami berdua hingga sekarang :')

Mintak Paeng bawak balik monster plush dia sebab nak hamik gambo. Last time takdak instagram. Hehehehehe.

I sometimes make the bed. Only for photography. Heh. Aku tak tahan tengok headboard tu sebenarnye. Tapi takde masa nak DIY lagi. Ingat nak balut jer dengan kain putih ikea tuh lepas tu letak lah ape je heheheeheh kannn??? Tak sabonyewww kite nak jalankan projek terbengkalai nihh. Fuhh one step at a time. 

Yeap. Like always, encik somi memang selalu tak agree dengan washi tape nihh. Kalau aku kata washi tape ni dari Australia mesti dia okay kan?? Ehhh tipu. Aku lekat sana sini dia bising apesal lekat sana sini nanti buruk. Dia tak tau ke orang decor rumah cheap and easy and fast solution guna washi tape? Hahahaha of cos lah tak tau pasal aku aje yang subscribe Apartment Theraphy, design*sponge, dll tuhhh lol

Kiwi pon sodap. Buat cuci mulut lepas makan kentang bakarrr yummmmm.

Its been a looooong weekend. Kami hanya duduk rumah aje. Takpelah. Kate nak pergi Europe next year so kenalah berjimat dari sekarang kannn?

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers