Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 19, 2013

706

We have been living with cats for almost 2 years since we get married. We have been settling here for good, finally. And the wrecking house is almost feels like a home to us.

Yeap, as for me, more projects are still in the wishlist! :P

So, every other day, when I get bored or tired of the TV or didnt feel like doing nothing, I tease. Yes orang pengacau adalah saya.

Kacau the hubby is one of my favourite thing. Tapi suami ai suka marah sebab dia kata ai kacau dia ganas sangat dia label 18SG. Haaaaaa so in that case we need another human being or somewhat life being to be tortured keh keh keh

Ehhhh tortured tu bukan diseksa sampai mati haaaaa hanya dikacau sampai kena marah jeeeeewwww

Itulah kalau kuceng yang dibela family aku memang tak manja. Hahaha pasal diperlakukan dengan ganas bukan dengan kasih sayang lemah lembut gemalai heheheheheheh opss

So aku suarakan lah ketidakpuas hatian aku sebab tak boleh kacau orang. Brown memang tak boleh tinggal condo type punya kucen, aku nak kucen baru.

Sunyi tau tak ada kucen. Kalau boring boleh main dengan dia, amik gambar dia, buli dia. Haaaa so malam tadi pigi uptown pasal hubby kata ada satu booth ni adopt for free. Hehehehe

Nak beli yang breed sane sini mintak maap lah so dengan hati yang besar pegi sane dengan harapan ada kucen cantik.

There you go!


Macam bengal or american shorthair.

Aku tak kisah bulu tak panjang. Bulu panjang leceh.

Asal gemok sudahlahhhh hahahahahahaahahaha

Welcome to the family, Milo!

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers