Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 28, 2010

di kala bos tak de.... heheheh

Memang time bos tak de laa kene amik kesempatan kaw2 lebih sedap dari milo kaw, takpun kopi kaw! Hambik kau! Hahahahah

Last nite kan aku dok tercari2 doorgift yang seswai dengan penampilan aku sebagai seorang anak seni hahahaha ayat tak boleh belahhh... ahh pedulik! And then, aku terjumpe take out box yang pade mulenye memang aku tak terhengen pon siap gelak tanye dalam ati, ade ke orang nak pakai box nihh hahahahaha.... tetapi, yelaa tak kenal maka tak cinta, so aku pun tgk2 laa nak berkenalan kan, jatuh cinte pulaakkkkk! So aku pun tgk laa, orang dah decorate box tu lawaw jugee hehehee

Hari ini aku buntu, tak jumpe jalan penyelesaian so aku pun surf laa tenet dok cari thank you tag sbb malam tadi dok terbayang2 nak letak thank you tag design camne, skali aku terjumpe lebih banyak design menawan kalbu untuk take out box tuu, damn! Tengok jelaa kat SINI and most of them aku dapat from gooooooogle. Hehehehe pandailaaa click nak tengok close up!






Dannnn banyak lagi.... cube google hehehhe


Dalam pada itu, aku jumpe lak satu blog nih... wedding card die modern design... i loikeee. Oleh sebab aku ni cheapskate type punye orang, so aku bile tgk mende murah2 mesti laa lebih jatuh cinte... tak kisah laa orang nak kate ape kann??? Hahahaha please click HERE. Pandai2 laa nak tengok tekan sane sini.








Kalau anda semua nak tahu, harga 100s RM15 ajeeee.... WTH??? Kalau aku beli seribu tak ke baru RM150?? Walaweyyyy, duit lebih masuk tabung Eurotrip. Keh keh keh ade hati ingat ko anak orang kaye nak ber-eurotrip bagai?? Ah pedulik, ape aku kesah!

Apape pun, aku tetap suke design macam ni, I LOVE IT!!! Sebab aku kan suke simple tapi mestilaa nak nampak elegant gitu. Bukan ke barang yang nampak simple lebih mahal hargenye berbanding barang2 yang merepek2 tak gitu? Amboi2... pandainye!

Aku dah cakap kat mama, mama pun cakap ok je, janji nampak cantik hehehehe oh jimat jimat.

Tapi aku rase mak si Paeng tu musti tak mau paper bag camtu yelaa orang tue2 ni payah sikit... eh eh mak aku tak tue ke??? Hahahaha apape pun, aku nak wedding aku nanti walaupun aku beli murah ke hape ke tapi aku yang decorate sendiri aku mesti rase hepi kan? :D

Anyway, kat bawah ni just for my reference ajee......


http://little-flower-pot.blogspot.com/ - gubahan hantaran

http://whitelacetale.blogspot.com/ - reference untuk wedding ideas

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers