Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 10, 2013

789

Throwback, view from our condo while in Penang.

Syarikat ai baru tukar logo pada tahun yang ke 40. Whattttt????

Ni berangan bolehlahh amik gambo dekat showroom. Gahhhh.

Lawo pulak logo Ford nih. Vintage sangattt.

Abang Brown kite.



Konon nak beli hadiah untuk department buat exchange gift jadinya beli hadiah untuk diri sendiri sekali. Dan yang paling hepi sekali bila nampak scrabble mug ni OHH EMM GEE. Ehh dekat online tak ada okehhh??!!!! So terus gilaa rembat dua. Ai kata dengan hasben ai, ini hadiah aniberseri ek sayang. Nasib baik dia tak marahhh sebab kalau aku beli barang merapu mesti kena bebel dan dan tu jugakk tapi bila aku tunjuk aje mug tu muka dia punn macam ehhh pandai bini aku nihh pilihh mug untuk aku haaaa gitewwww :P

Baru nak rasmi keh keh keh perlu lah kan coaster pun nak scrabble jugakk. Dah tu aku gilaa benda huruf huruf nihh hohohohohohoho


No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers