Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 9, 2014

909

Bulan April bulan lahir ai. So bulan ni umur ai kena tambah satu. Haihh. Dah tua macam ni pun apa ada?

Bukan tak bersyukur, tapi achievement dalam hidup tu macam tak berapa nak bintang banyaklah kan? Kadang-kadang terasa macam menyesal tak belajar rajin-rajin mungkin kehidupan lebih baik? Hmmm. Tapi aku rasalah kan, kalau aku dapat kerja tip top entah-entah mendara aku sampai sekarang. 

Itulah plan kite ni nak kemana sangat dengan perancangan Allah. Siapa tahu, tiba-tiba laki aku nak membela kucen kann? Siapa tahu tiba-tiba boss aku nak kasi gaji aku over the top sikit, ehh?

Anyway, malaslah nak cerita pasal kehidupan serba serbi yang asik rase nak merompak aje kann tapi bila fikir dosa, astaghfirullah. Lupakan jelah niat yang tal membawa ke syurga tu. Haihh.

Oklah kita cerita hepi sikit. Mestilah cerita bergambar. Ehemm.

Gambar kucen yang memahami betapa tak bestnya bila berlaku pertambahan umurr. Gahhhh.

Flower from hubby. Ini memang surprise betul. Tak expect pun. Lap yu beri beri much.

Birthday treat from the colleagues, owhh terharuuu :')

The best fren yang hobby edit gambar, siap ada arrow tu tak tahann.

Besday kad yang freshly printed from the baby sister. Ohh terharu. 

My baby sister belanja Toowoomba. Ai kesian ai pilih ciken chop aje. Ok. SEDAP. MURAH. Boleh tak harga dia lagi murah dari aku makan ikan bakar kat Bellamy hari tu. Cis. Rasa macam nak cincang je makcik tu. Grrr.

Hubby belanja Chili's, mushroom beger dia so so jeww pasal tak de gravy ke apa ke aku lagi prefer portabello mushroom beger Carl's Jr. Hmmm

Eh?? Kepten Amarekaaaaa yang terhemsemm. Arghh geram sampai rasa nak gigit rambut dia ohhhhhh. 

Oklah sebab aku rajin hari ni bawak kerja balik rumah nak sambung buat kerja. Haihh. 

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers