Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 16, 2010

bedroom deco

Entah kenape mood nak kawin tiba semula keh keh keh

Anyway, berbalik kepada topic kite pada entry kali ini, BEDROOM DECORATION untuk bilik pengantin gitu. Iye. Aku tak laa pakar sangat. Setakat yang aku tengok blog2 or google kan, diorng nak nampak cantik just add the vases with fresh flowers on the right n left side table.... taddaaaaaa dah siap pun bilik pengantin sambil tadah tangan mintak duit upah. Keh keh keh

Aku memang dah terang2 cakap kat atas, aku memang tak belajar seni asas tanii.. ehh seni bina badan ke, seni mempertahankan diri pun aku tak belajar. Lagi2 seni hiasan dalaman. Punye laa lame aku dok pikir interior design dialih bahasa jadi ape heheheh oi ingat kau mix orang putihhh???

Macam ni laaa aku dah tau aku nak bedsheet kaler putih. Mesti lah ade quilt kan? Senang itu sume, ikea kan ade! Modern vases yang simple2 tu pun ade kat ikea. Cushion pun ade. Cushion cover pun ade. Ape yang tak de kat ikea tu?? Ok. Tak payah bagitau.

Aku nak bedsheet color putih, ditambah dengan quilt dan quilt cover berwarna putih. Diadun pula dengan pillow case berwarna putih. Kemudian kita letak perase cushion berketul2 dengan design kaler brown and gold. Waahhh, taak sabar dah nak rase nihh! Lastly, topping dengan bunga2 segar kaler merah dan soft pink campur sikit dengan kaler oren gitu dipetik dari ladang Pak Cik Mail (bukan nama sebenar).

Jom kite tengok hasil tangkapan dari ladang google pulak cushion pilihhhaannnn :-









Habis geram dah dengan cushion2 sekalian, kite pegi tengok bedding pulak yang macam I nak laaa... look how luxurious white bedding is! Gambar pun aku baru jeee abis menuai dekat ladang google :-




Nak laggiii hasil menuai akuu???
Naaaahhhhhh!!






Puass???


Ni yang buat aku nak ajak Paeng pegi ikea malam ni jugak!!! 

Tetapi malangnye Paeng dekat Gemas. Tengah semayang terawih lagi. Pegi surau jalan kaki lagi uu... hehehehe



No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers