Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 31, 2010

mari belajar beli kad

This entry aku nak cerite pasal my dream wedding invitation card. Ehhh wedding card pun buleh nak mimpi2 ek? Whatever.

Ade laahhh zaman dulu kala aku browse thru pages, and found this blog, cantik juge card2 die. Sebab entah laaa lain dari kedai wedding card yang typical kad kahwin itu. I dont like *berlagak, abis kau nak yang macam manee??? Huh??*

Ade jugak aku tibe2 berfikiran kurang waras nak buat sendiri pulak kan tapi equipment sapa nak supply pulak kan? Setakat kad2 kertas, ribbon bagai mestilah aku pandai cari. Heh. Memang lah, nothing is impossible tapi kalau kau tu dah macam ni nak jugak buat sendiri ape ke he? *haaa kan dah kuar slang Perak*

Anyway, semalam kan aku dah peruntukan office hour aku yang aku sendiri declare sebagai hari cuti itu, aku jumpe satu b2b blog nih... die review handmade card, and ade satu from paperthrill.com memang mengundang gundah gulana jiwe aku selagi aku tak email and mintak die quote dekat aku price untuk kad die. Maybe mahal kot tak kad die tu tapi at least aku ade some ideas laa kan?? Hehehehe buleh buat sendiri nihhhh *evil grin*

Design die cantik and simple and memang kellasssss gitu! Jom kite tengok gambar pulak. Sebagai tande penghargaan aku dekat kad2 die. Meletopsss!!!


Handmade Vintage gold band wedding invitation
*my favorite!

Vintage gold band wedding invitation




*kad kawin paling sexy auwww

Handmade Ancient delight wedding card


Handmade Dainty daisy wedding card


Dah dah biar korang sendiri visit blog die. 
Vogue the vasss gitu!


Kalau aku pandai dan cerdik dan bukan otak udang, order je kad kosong, die punye band & ribbon tu buleh buat sendiri tauuu!! I loikeee :P


No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers