Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, August 14, 2010

cerita malam sabtu

Dah lame tak update blog ni coz bz dengan zFi mega project keh keh keh

Hari tu Paeng cakap mak die dah accept tarikh bulan October tu kaannn??? Hehehe and then his side a week after dekat Selangor. Theme color still mak die nak grey n pink. Yang kelakar mak die nak kaler pink ala fuchsia tuuhh!! Hahahah aku rase tak kisah pun tapi kena laa tengok macam mane kann??

Hari ni aku pegi Jakel nak amik langsir pastu ajak mama tengok chiffon beaded dekat Jakel coz last time tengok kat Gulati's tak laa banyak choice sangat. Aku tengok pun aku dah suke. Banyak sangat tapi yang kat Gulati's tu yang macam pink2 tu tak de dekat Jakel. So I chose grey. Mula2 tengok dulu cakap tak nak last2 beli gak. Semeter RM150. Beli laa 4 meter full lining dengan chiffon tu sekali. Untuk nikah yeeee hehehehe

Cantik laaa sebab aku nak gune baju tu balik so kena laa beli yang macam tu. If beli lace, kang pakai time biase2 orang kate aku nak pegi kenduri kawin laa pulakk kan?

Gambar seperti di bawah *more pictures bersenda gurau dekat Jakel kat my sis' fon* :-







Last2 beli gak chiffon beaded nihh ingat nak pakai nasihat kakak Aini tapi macam leceh jeeeee nak carik batu2 pulaakkk kan?? Kaler dalam gambar macam putih laa pulaak. Memang aku nak pakai putih untuk nikah tapi tak nak laaa kann lepas tu aku dah tak boleh pakai baju tu lagiii putih yangg suci lagi bersih itu sesuai dipakai pada hari nikah saje ok?

Tak pe, aku percaye dengan choice aku. Mesti cantik. Aku pakai ape pun mesti cantik. Sile muntah sekarang.

Anyway, tinggal baju bertandang je laa aku nak kena beli. Hmmmm aku ade tersuke yang ade kat Jakel tu die pakaikan kat patung kaler pink kuat ade tone purple sikit. Cantik juga :)

Tak pe laaa tu nanti2. Aku ingat kasut kawin nak kena beli kaler gold ngan silver kot. Silver boleh pakai 2 kali. Time nikah and time bertandang sebab theme pun grey ngan pink kot. Time reception kat sini ppakai kasut gold aje laaaaaaaaaaa............ huuuu

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers