Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Daisypath Anniversary tickers

Friday, September 24, 2010

MEMBAZIRR!!!

Tajuk kita pada kali ini ialah membazir. Amalan syaitan. Cheh. Poyo kau.

Aku punye lah beria tunjukkan satu wedding package ni kat colleague aku sekor nih. Die geram pulak kat aku sebab aku suke yang merepek2. Hahahahah die cakap "aku geram je kat orang yang suke nak bayar mende merepek2, meh sini aku tolong buat kan gubahan hantaran kau!" Hahahhaha

Aku tanye die, die buat cantik ke tak. Die tunjuk lah gambar die buatkan untuk orang. Ok lah. Kire macam yang aku nak lah. Setul bunge comel aje :D Hehehehe Aku suka yang simple2 janji nampak glemer & eksekusif gitu. Tak gitu? Hehehe pastu aku suke sangat bunge yang bulat2 cam bola ping pong yang colorful itu. Comel betui. I loike. Lepas tu, instead of suro die buat macam tu je, aku voluntarily cakap nak blaja ngan die buat bunge bodoi tuh. Huh. Tak pe, LEARNING IS FUN! :D

Tak rugi pun blaja buat mende2 macam tuh... itu serupa art juge kan? Hehehe

Ena pun dah offer kalau aku nak pinjam dulang hantaran die dulu pun boleh. Maybe kena lah bgtau die awal2 kan? Hehehehehe aku mati2 ingat kena beli semua sendiri. Mane boleh. Kan? Tak pelah. Kalau ade kawan2 yang boleh membantu, should be no problem kan? Tak kisah lah macam mane pun, tapi kalau dapat minimize cost, lagi bagus... BOLEH BELI iPHONE 4 keh keh keh keh

Apape pun, kite tengok lah macam mane jadi, kah kah kah

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers