Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 7, 2010

reception di Klang Valley.

Harap maklum, my dearest Encik Paeng memang lah bukan orang Selangor mahupun KL. Die diterbangkan khas dari Bangladesh kot. Ahahahaha. Jangan lah marah ye boss, bukan Bangladesh, tapi dari India Utara. Rumah sebelah Salman Khan kot! Shah Rukh Khan tak hensem not my taste. Sorry.

Ok. Aku tak kesah pun dekat mane aku akan buat majlis makan2 itu. Sesungguhnya tak ade persandingan dalam aturcara program aku ek. Hahahaha. So, makan2 aje. Tak kisahlah kan tempat tak grand pun janji selesa untuk tetamu yang hadir. Chewah! Sejak bile aku pikir pasal orang lain nih?

Memandangkan bapak aku cakap die tulah nilah so die nak dewan serbaguna MPK yang baru tau. YANG BARU. Ok? Hahahah. Tak kisahlah. So, sekarang memang jadilah memang confirm lah aku kawin tahun depan. Huh.

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers