Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 22, 2010

pelamin yang memikat hati si pemilik blog.

Aku tak tau lah kan, memang taste orang and preference seseorang itu memang berbeza. Sebab tu muka orang pun berbeza-beza. Kalau sama je, kalau hensem tak pe. Kalau sama je tapi buruk dah kenape?

Ehhh kau cakap pasal orang buruk, orang hensem, Paeng kau tu hensem sangat ke? Tak lah hensem sangat, ala ala Tom Cruise aje. Keh keh keh

Nak cerita pasal pelamin idaman lah nih. Senang cakap, aku suka yang simple, kalau kau bagi aku stage, kerusi simple, pastu pasu bunga empat ketul siap dah tau flower arrangement, kau bagi aku langsir ala2 kelambu bilik tido pengantin tu pun aku dah cakap cantik. Meh sini aku tunjuk..

Aku tak tipu. Cantik kan??


Kalau carpet depan die tu modern design lagi cun meletup kot. Kalau aku punya pelamin nanti, since aku nak nikah kat umah, baju nikah aku kaler2 tak berape nak jorjes tu, aku nak bunga kaler purple2 campur pink2 sikit. Pastu background die kalau buleh bukanlah kaler grey itu. Kan? Nanti bile hamik gambau tak nampak beza pengantin ngan kain langsir kat belakang tuuuuuu hehehe

Jom tengok lagi gambar.....

[pelamin01.jpg]


[pelamin-nikahED.jpg]


Nampak tak design lebih kurang sama aje??
Yang ni memang favorite aku kot!
Memang jorjes tahap langit ke lapan!


Kalau dah reti2 cilok gambar orang, kena lah link empunya blog. Click HERE. Semua tu kerjakahwin punya kerja lah tuh!! Memang aku suka sangat. Nampak modern and simple and cute. Dan aku memang suke bebenau lah design cenggini.

Aku dah mintak die quote tapi orang tu belum reply lagi. Kalau range die out of the budget, kenalah bersedih hati menerima kenyataan bahawa aku nih bukan orang kayaaaaaaa... huaaaa  T_T

Dah2 pegilah tengok sendiri.

Malas aku nak type lagi.



No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers