Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 16, 2010

the date.

Semalam, family Paeng datang... merisik ke kerisik ke whateverrrr.... gambar tak cun, malu nak upload. Hahahaha. Tapi kalau tibe2 rase nak promote diri sendiri, why not?? Hahahahhaha

Anyway, topik2 yang telah dibincangkan ialah :-

  • maybe tak bertunang kot. Membazir je laa bagi aku. Kang nak carik baju laa, makeup laa, mini pelamin laa, kenduri laa, leceh laaa....it's not fair for my mom tapi kalau nak sponsor tak pe..nanti bising2 plak aku kene bayar sume tak payah lee...
  • venue yang telah dibincangkan dgn Paeng kan nak book Bilik Perdana tapi kan dah cakap baba tak nak. So, tengah pikir mane lagi tempat yang best yang ade kat area Klang & Shah Alam. Mama cakap buat kat sekolah die....huhuhuhu......whaattt???? Whatever.
  • The date. As per my previous entry, memang tu laa yang ditunggu2. THE DATE.
  • Last but not least, family Paeng nak gak buat kat Gemaaaassssss.... urgh!!! Kene tambah sepasang baju lagi... malasnye!!!! Duit pun kena tambahhhhhhhhhh........glglglglglglgl (bunyik orang kelemasan)
So aku dah tengok2 calendar next year... puase bulan August, Raye will be on 30th or 31st Aug macam tu laa.. bile aku discuss dgn Paeng this morning, die macam nak sgt before puase... tapi aku rase macam tak best je.. 

I have my own reason (tak nak raye dgn family die lagii... I'm soooo not ready!) Buatnye raye first kene beraye ngn hubby, lepas tu dan2 plak aku culture shock kene bantai ngn mak die ke abang die ke.. tak nak plak aku meraung kat situ????? Oh tidak. So he needs to give me sum time to adjust laa kan... at least, kalau kawin after raye, kene tunggu another 10 months laa paling lame untuk raye lagi satu. At that time, mestilaa aku dah bersedia menghadapi segale ancaman luar. Ngehngehngeh (gelak keji)

I already picked a date : 09/09/2011 tapi which happens after 10 days of Syawal... adekah orang2 masih di kampung beraye?? Adekah orang2 telah pulang ke bandar untuk bekerja?? Hmmmm....

That leads us to another date : 11/11/2011.... wahhhh!!! Cantiknye... hahahah lompat sebulan hehehe tapi that date confirm ramai orang punye.. jurunikah pun fully booked!

Apape pun, Kene confirm dengan baba & mama... this topic is open for discussion.. :)

Tunggu jelaa kate2 putus so lepas tu buleh laa order segale anak bapak mak punye bende untuk my dream wedding :D

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers