Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 11, 2010

dresses

It's still early to discuss pasal wedding dresses tapi itu yang aku selalu nak pikir coz I WANT to look good on my wedding day huhuhu

For my reception, ingat nak color putih lace die ade sikit2 gold macam main percik2 air.... waaa kellllaaaasss gitu! Perasan gileee tak pakai lagi dah nak kecoh. Hahaahhaa yela, I told Paeng nak buat color lain utk reception, then he said, why not kaler putih kan senang orang nak pakai...betul gak! Hehehe

refer gambar yang macam segan2 ni sori laa camerafon aje takde camera canggih2 cam orang tuuuu :-

  
nak tgk lebih dekat click je laa gambar tuuuuu
kaler cam ni laa aku nak, utk Paeng punye style aku belum tolong pikir lagi hahaha
** credit to Pesona Pengantin ngeeee :P


Susah betul orang lelaki ni, kaler pelik2 dah tak nak. Huh. Anyway, I've been planning nak tempah my wedding dress dekat one of my friend's kakak.. Die dok promote2 kakak die tak kisah laa tapi of cos cheaper sbb bukan designer whatsoever.

Kaler pelik yang aku cakap tu tgk kat bawah ni tapi cantik cume tak tau nak match ngn kaler ape utk the groom..cis! Nanti orang kate syiok sendiri pulaakkk :

 
Kaler die combination kaler pink sikit, biru sikit, grey sikit.. 
nthlaa tu yg aku nampak hahaha
** credit to Pesona Pengantin ngeeee :P


Lagipun mak2 andam merangkap sebahagian mak nyah dekat area rumah die tu sume amik baju kat kakak die... so buleh percaye laaa kan? Lagipun, die cakap kalau tak nak cari kain sendiri pun tak pe kakak die buleh carikkan. Energy saving... save the earth! Eh eh eh merepek.

My fren ni pun cakap kat sini manik sikit pun dah mahal so kalau harge kat sini mybe buleh dapat paling grand kot kakak die buleh buat hahahaha sooo aku pun malas nak pikir banyak2 nak carik orang bagai. Aku pun tak teringin nak pakai sewe punye (kes tak sedar diri ingat orang kaye.. eh eh orang kaye mesti laa tempah kat designer seperti Jovian Mandagie okk??)

Kakak die pun akan bagi siap sume tudung (kalau pakai tudung), veil, tiara ke ape2 yg bertepek2 tu confirm buleh pinjam takkan tak caye kawan kot hahahaha pastu matching kain utk the groom hehehehe so complete set lah nih! Lagipun aku nak die custom made ikut aku punye suke then die buleh amik utk sewe or jual... untuk reception punye dress.

Refer gambar bawah utk contoh pemakaian tudung oleh si Sari Yanti yang ayu.. senang laa pakai tudung ape pun, kalau dah cun, cun jugak.. jeeelllleeesss mak! :

  
Fuuuhhhhh kan ayu tuuuu...
** credit to Pesona Pengantin ngeeee :P




Untuk nikah ceremony, I beli terus laa baju tu coz baju nikah simple ajee just color je belum decide. Maybe peach or cream or grey or whatever tapi bukan kaler yang merepek and bukan jugak kaler putih :))


 
cube tgk yang ni plak kaler die gorgeous..baju die pun gorgeouss
paling aku suke, model die pun si gorgeous Zahnita :)
** credit to Pesona Pengantin ngeeee :P



Baju nikah aku dapat cenggini pun aku dah sukeee but not white kaler laaaa :

  
Idak lee aku nak tutup mulut bagai kan senyuman aku menawan kalbu hahaha
** credit to Pesona Pengantin ngeeee :P


Ape pun, kite tunggu macam mane hasilnye wedding dress yang aku idam2 kann.... hehehehehe

Tapi kalau dah nak kawin tahun depan bukan dah kene start tempah ke, lagi awal, lagi banyak mase die nak touch up2 baju pengantin ku.. ngeh ngeh ngeh... :P

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers