Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 9, 2010

the journey beginss....

Ala...dah bertahun-tahun menunggu saat yang dinantikan...baru sekarang teruja betul la nak plan wedding sendiri...weeee~~~

Dah pun tengok majalah pengantin yang mak aku beli...aku rase aku baru beli magazine type2 cenggitu 2 kali hahaha dapat gak inspirasi baju nikah & baju time reception idaman gitu. Auww!!! (tak payah tengok banyak2 nanti byk sgt choice aku pilih mayonis lady's choice aje!)

Banyak bende nak kena pikir even pikir nak loan dari mak aku (at least save sikit interest tak de woohoo) nak buat all the preparation.. sewe dewan laa, barang hantaran bagai kena pakai duit bukan pakai mulut ajee...

Hantaran gift pun dok survey blog shop aje tak mampu nak beli kat boutique (kecoh tak mampu tapi nak designer brand aje..tak mampu laa sangat :P )

Aku tak tau laa adat2 melayu bagai nak kena merisik laa, tunang laa, tepak sirih laa, berinai laa, sirih junjung laa, bertandang pun aku tak tau ape! Ape punye orang laa aku ni dok zaman cyber it savvy laa sangat. Hahaha. Yang penting niat tu ade. Aku punye wedding nanti aku nak simple and elegant gitu.

Apape pun, color theme that I already had n mind is gold, silver, white, cream, silver/ grey and peach. Pastel color aje udah le. Kang aku nak merah tak nak tekejut beruk mak ngah pulak mak bapak aku cakap tak semenggah anak aku ni. Hahahaha

Last but not least......kena laa slim down sikit baru cun di hari bahagieku nanti... date belum decide tapi confirm laa tahun depan lepas raye.. :)

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers