Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 15, 2010

gubahan hantaran

Disebabkan aku dah membongkar rahsie aku dekat Aini since aku nak kakak die buatkan wedding dress same nikah dress.... so aku cakap laa kakak die buat gubahan hantaran tak??

Hmmmmm expected surprise, memang laa kakak die buat kalau orang mintak. Stupid to the hell betul soalan. Kakak die still jahit baju kawin tapi yang ready made punye tak de laa huhu

Kalau gubahan hantaran, nak buat sendiri leceh.. tak laa secantik orang buatkan. Tapi tak laa semahal orang buatkan. Hehehe kalau ade skill, then buleh laa buat sendiri. Kalau dah bunge telur biase tu pun aku tak bernafsu, ni kan nak buat gubahan hantaran pulakkkk lagi tak kuase!

Aku suke yg simple, stakat ni yang aku suke, Elin punye.. my fren already married for 5 months and I fancy her gubahan hantaran. Simple and elegant.

Also love the color...dalam boxes, nampak neat.
The color pun very nice.

Aku belum pikir lagi gubahan hantaran nak kaler ape.. tapi I told Aini, for my reception nak pakai kaler white with some gold detailing. As for her opinion, yang aku buleh terima, kaler untuk pelamin whatever will be dark brown with gold detailing weee~~~ I looooooooooooooovvee the combination!

Nanti dengan mak adik2 aku skali aku suro beli baju lace dark brown dgn gold sikit2 untuk pakai time reception nanti. Untuk door gift memang buleh sangat laa box kaler gold with dark brown ribbon... oh la la!

The important thing right now is to get THE DATE.


No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers