Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 27, 2010

bedroom set

Today, we went to Bangi for some perabot window shopping hehehehe

Yelaa mama berie betul tengok ads kat dalam majalah pengantin tu RM2999 bedroom set cantik jugak laa... tapi bile aku sampai kedai die aku tersuke dekat yang lain pulaakkk

Wahhhh berangan!

Tapi kalau aku sendiri nak beli memang berangan tak sudah laa mane nak carik wang ringgit seribu pun aku takde. Huahuahuahuahua....

Aku nak gak mak aku buat ceiling tu cantik sikit. Tapi duit lagi... memang nak kawin ni susah betul. Semua nak kene buat, semua nak kena beli. Tapi kalau rumah aku dah sedia cantik menawan mestilaa tinggal beli perabot aje.. ye tak? Hahahah

Apape pun, disebabkan nak save ni, aku ingat baju reception belah lelaki baju biase dah laaa cume letak manik banyak2 jahit sendiri pun buleh kan??? Mintak Aini ajar...

Aku ade dah reserve kain kaler grey, ade sulam kat depan, tak mahal pun, dalam RM100++ kalau aku pandai tambah manik sure jadi cantik untuk baju bertandang kan??? Sebab si Paeng kate die nak kaler grey, pastu die raye tahun ni kaler grey, die kate nak gune baju melayu tu je..... ehhh senangnyee???? Kan?? Macam tu aku pun tak payah laa susah payah nak pakai melampau2... kasut kawin pun, aku ternampak dekat facebook Niky Fazrin, Ralph Lauren gitu, harge... wahhhh mampu beli yeaaahhhh RM350 aje... gambar refer below :-

Ok dakkk???

Just die punye tapak tu jelaa yang spoil sikit tapi aku memang nak carik yang macam ni jelaaaaa kene beli time2 sale gituuu ehhh kau buleh dapat ke kasut pok cik rap loren rege 300+++ kat sini??? Paling2 pun ko bayau lee RM500++++ tak gituu??? Hehehe

So, aku memang nak berjimat abis laa pasal baju-bajuan ni... tak worth it kalau beli beribu2 tapi pakai sekali ajee.... ohh sedihnye.... ohhh baju kuu.... oh duit kuu... ehhh bukan duit mak kau kee???

WHTVR.


No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers