Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 4, 2010

photographer issues

Disebabkan aku ni kan kononnye standard international laa *punye laa berlagak... lahir kat Mesia gak!* aku pun tertengok satu website photographer US kot... cantik gile kot gambar wedding diee... memang aku jeles!!!

Sebab aku nak wedding pictures aku macam tu... aku nak gambar2 yang ditangkap tu memberi impact kepada penonton.. *ayat nak poyo* sebab gamar memberi seribu makna kan???

Soo aku pun dengan rase sedih dan kecewa... kenape photographer Malaysia ni belum lagi sampai standard cam diorang tu.. kenape diorang tu maju sangat... kenape nak hire pro mahal.... *ehh tak kene mengena pun dgn issue style amik gambar..hahah*

Aku pun tau kalau aku nak quality and standard yang macam tu of cos kalau tak de RM10k tak payah lee nak sebut2.. maybe expectation aku ni tinggi sangat... kenape laa aku dilahirkan berfikiran begini.. Hal2 macam ni laa yang membuatkan kita tersedar yang kita ni macam mane... oh sangat laa demand dan high maintainance.

Aku bukan laa dari family yang kaye raye tapi environment aku yang membuatkan aku jadi berfikiran begini. Oh tidak.....!!!!!!

Oklaahh, macam tu aku nak amik photographer biase jelaa yang tahu kehendak pengantin. Janji semua gambar yang aku nak ade. Dan aku mesti list kan dekat die ape yg aku expect. Aku BAYAR ok?? Demand tak?? Kalau aku ni penyanyi mesti sume oran dah benci aku sebab ke-diva-an aku. Huahuahuahuahua. Sorry, I can't help myself :P

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers