Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, June 26, 2010

ohhh lame tak update uol'ss

Eii jijiknya title tuuuu urghh!!!

Anyway, takde ape pun yang nak diupdatekan untuk minggu nii... sebab maybe aku start nak pegi tempah baju kawin tu after Raye... maknenye Raye aku tahun ni simple2 aje laa! Malas laa nak beli baju mahal2... heheheh simpan duit, simpan duit.....

Untuk ppreparation next year, aku tak tau nak start with what... tapi at least aku dah ade kain untuk buat baju kan?? Hehehehe.. hari tu aku menyatekan kekecewaan aku dekat mak aku pasal dewan semua, kalau pilih amik Felda D'Saji tu kan dah senang tak payah laa aku susah payah nak pikir pasal decoration dewan, pelamin bagai... aku pun dah naik pening. Baru aku tau punye laa susah dan menyusahkan nak kawin ni... ai.... zaman sekarang ni je yang buat jadi susah. Susah2 tak payah pelamin. Huh. Jimat duit. Grrrr............!!!!

Apape pun, by end of this year dah kena booking tempat sebab bulan 12 selalunye fully booked. Oh.

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers