Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 16, 2010

oh cerita anak nak kawin!

Kalau seseorang itu ingin mendirikan rumah tangge mesti mak/ mama/ ibu seseorang itu akan sebok..... dari segi menghias rumah, beli kain pengantin, tak pun gubahan hantaran... lagi sebookk.... NILAI HANTARAN kalau anak si emak adalah perempuan. HUAHUAHUAHUAHUA.

Termasuk laa situasi aku sekarang. My mom keep pushing me to ask Paeng to give me hantaran RMXXXX.. unfortunately, my dad die tak kisah so I told my mom to back off.. tapi nampaknye mak aku lebih cerdik, mak aku call Paeng direct, and ask about that herself!! Oh damn. Even aku tak suke macam tu tapi bile mak aku cakap mak aku tak mintak pun duit tuuu.. hmmm suke hati lah!

Tapi yang bestnye... dah tentu2 bilik aku nanti jadi cantik sebab tadi ade discuss pasal ceiling kat bilik aku ni tak buleh ke buat plaster cantik sikit... still ade time lagi kalau nak make up rumah yang berumur 19 tahun ini... huhuhuhu.. Pastu ingat nak buat wallpaper siap kot... tapi ntah laa kadang2 mak aku tu cakap je lebih... alih2 suro aku bayar gak! Cedera parah aku nanti!

Apape pun, pasal honeymoon tu, aku pun belum betul2 decide lagi..... still have time kan nak discuss pasal baju, theme color, hantaran.. decoration... kad kawin lagi, wedding favors a.k.a doorgift... hmmm.....

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers