Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 18, 2010

ohhh mahal ohh mahallllllnye!!!

Oklahh.. we're getting married like another year ahead. Tapi kesungguhan aku yang poyo ni menunjukkan bahawa setahun lebih tu tempoh yang sangat lah pendek. Huhu..

Aku dah browse thru Arma Wedding Couture, in love with their pelamin, hantaran deco... seriously, I LOVE IT!!! Tetapi, price yang ditawarkan, sangat mendukacitakan aku. Aku pun pelik, sedangkan decoration die tak lah heavy metal tapi harganya heavy metal laa sangat... tak larat mak! Tempah baju only for RM700??? WTH??? Ah, orang tak kaya raya macam aku memang laa bising terkezut maknyah tapi orang kaya raya, ape nak kisahhh, ye taakk?? Wuuuuuuuu..... kenapa laa aku tertarik dekat benda yang mahal2? Barang tak mahal pun cantik jugee... :P

The other day, aku tengok majalah pengantin, ada dresses lagi mengancam lagi menawan lagi menusuk tertusuk2 jiwaku from LyndaRahim. Seriously, they're insanely gorgeous!!!!! Aku pun dah mabuk tahap jiwa tertusuk nih! Tetapi, ada lagi tetapi... price range untuk sewa dresses start from RM1500... adakah aku masih mabuk lagi sekarang??? Mabukkkkkk, mabuk tak dak duit! Huahuahuahua...

Again, why, why oh why aku suke sangat fall in love dengan benda2 yang mahal????

Kalau aku punya bakal suami tu jutawan top 10 dekat Mesia ni logik gak yee aku nak suke suke macam ni, mintak je tak payah lee nak survey harga ke, nak berjimat cermat ke, mau satu rumah aku ni aku mintak die renovate & bayarkan sekali ongkosnya. Hahahaha. Tetapi, adakah bakal suami aku tu seperti di atas??

Adakah aku layak mendapat bakal suami seperti di atas???

Renung2kan lah dalam dalam.. kalau mata tu boleh ada x-ray vision kan aku mesti lagi suka renung dalam2.. woohoo!!! Hamboi hamboi, tak kuase mak!

So, macam tu, aku just collect jelaa gambo2 yang aku gemar tu, tunjuk jelaa kat orang yang bakal buat decoration untuk aku tu (masih belum appoint anybody lagi tau!) suro gak die buat macam tu!! Tak kire. Hahahaha...

I'm not a fussy customer, but I can be one when something is not like what I expected *macam laa aku perfect sangat*.. hahahaha padan muka aku dan orang2 yang akan terlibat. Hehehe. :P

Anyway, tomorrow, nak pegi tengok kain.. kalau cantik beli ajee :)

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers