Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, June 12, 2010

waahhh kawin kawin

Sebab kan aku insya-Allah akan melangsungkan perkahwinan dijangka tahun depan.... aku kenelaa pegi khursus kawin yang aku belum2 register lagii.... arghh!!! Malas betul nak pegi MAIS ke JAIS aku pun tak tau laaa hahah padahal dekat je kot dgn ofis akuu heheheh :P

Banyak lagi benda yang kene buat sebab nak buat majlis kawin ni je...

Tarikh pun belum confirm lagi...

Aku pun sekarang dah pening nak cari doorgift yang menepati citerase akuu... nak merajuk laa niiii :(

Apape pun, aku try gak carik sampai dapat!!

Tak de mood nak berblogging.... sebab tak de ape progress pun.. lagi pun, aku nak surf internet this whole week pun menyusahkan aku asik tak dapat jee... tension laa aku! Anyway, once dapat confirm tarikh bermula laa pulak another journey kan??? Hahahha

Out!

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers