Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, June 19, 2010

oh kain dan duitt...

Today, went to Jakel.... kononnye just nak survey kain untuk baju nikah nanti... mula2 tu nengok lee yang rege RM300++ itu pun aku dah sesak nafas kot!!!

Si Paeng tu kononnye kenal betul laa ngan orang2 Jakel tu so kononnye buleh lee dapat further discount. Yang paling tak buleh belah, minah tu kate, buleh2 murah harge mak mentue die tu kan pegi hambik pulak laa kan kain lace yang berharga RM600 semeter?????? WTH????

Aku punye mate mesti laa kene same besar dgn total amount yang menggunung itu.. hahahahaha. Tau tak total berape?? Die hingat mak aku nih jutawan macam bapak die kott... RM1500 untuk 3.5 meter lace, kain satin  *mahal yee RM50 semeter* 4 meter + 4.6 meter untuk Paeng... adekah sekarang rase nak muntah darah tak pun terkeluar usus perut???

Aku memang tak puas hati betul! Dah siap potong nih, belum decide cakap nak pun dah potong... adoi. Tak pe laaa mak aku pun swipe jelaa duit plastik. Hahahaha. Sayangkan anak punye pasal. Aku memang lee tak puas hati. Bayangkan... RM600 semeter untuk lace???? Kamon laaaa I'm not that rich. Tapi hidung tinggi sikit leee dapat merase hehehehe :P

Pastu mase dalam kete mak aku suggest buat jadi baju time kenduri nanti bukan baju nikah... aku pun OKAYYYY IDEA YANG BERNASS :)

So, next time pegi lagi, beli baju untuk nikah murah lee sikitt... tak mo lee mahai cenggitu. Tapi mak aku pun hepi je nengok kan lace tu... balik umah siap nak tengok lagi... hehehehe tak pelaaa sekali seumur hiduppp... SEKALI JE KE KAWIN ZAMAN SEKARANG NIH????

Mak aku pun siap tempah langsir untuk bilik aku tu... cadar belum beli sebab lambat lagi kot... nak tempah baju tuu aku ingat nak cakap ngan kakak Aini tu buat laaa tak payah laa nak tambah manik lagi... dah sarat dah tu. Hahahaha.

Nak tengok ngupe kain camne???

Tengok gambar kat bawah aku upload... hamik pakai camera fon ajee... :)






Color : krim, benang die cam gold silver sikit sebab gold die tak pekat sgt
Jadi laa baju kawin aku reception belah pompuan hek?
It's official :)


Lagipun aku dah cakap kat mak aku, hall decoration nak kaler dark brown & gold confirm cantik punyeee... hahahaha konon.

Tak pun, kaler putih & merah pun buleh juge... i loike :)

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers