Best deal in town!!! Click dekat sini tauu :D

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 13, 2010

reference pada hari ini..

Cute betul stamping nihhh.... aku sukee... buleh pakai ni idea nak buat kad sendiri.. jom kite cop cop je!!! tengok dengan hati yang terbuka okkk ::>> mangosteenskin

Yang ni plak buleh aku nengok buat reference..... ngeh ngeh ngeh. Lagipun, aku suke style yg die suke... tengok jelaa!!! ::>> renda-perancis

Pastu aku jumpe blog buat cookies... oh sangat chomell bile nak merase satu nihh????? ::>> CupcakesChek

And then jumpe plak dgn vendor jual kotak ::>> Ogiegiftbox

Tak tersangke2 aku terjumpe lakk dengan orang yang mendecorate hantaran, pelamin bagai.. nampak kellass gitu dan harge pun kelas gak tak larat!!! Tengok jelaa kalau nak ::>> Arma Couture

Nak DIY ideas???? Pegi laa korang kat sini.... I LOVE IT!!!! ::>> My DIY Wedding Day

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers